thumbnail
thumbnail
thumbnail
thumbnail
thumbnail
thumbnail
thumbnail
Dodane: 04 marzec 2016 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Rampy mobilne - Ditta Seria

  Rampa mobilna to idealne rozwiązanie w sytuacji gdy chcemy realizować przeładunek pojazdów z poziomu terenu w obiektach niewyposażonych w doki przeładunkowe. Przystosowana jest do wszystkich typów wózków widłowych. Przemieszczanie rampy realizuje się za pomocą wózka widłowego. Dopasowanie wysokości rampy do skrzyni ładunkowej pojazdu odbywa się za pomocą ręcznej pompy hydraulicznej. Produkt zgodny z europejską dyrektywą maszynową, oznaczony znakiem CE.
 

 

Dane techniczne rampy:

Obciążenie dopuszczalne - 9 ton Długość całkowita - 11 600 mm Długość sekcji najazdowej - 8 500mm Długość sekcji poziomej z wargą 3 100 mm Zakres wysokości pracy 980 - 1500 mm Szerokość użytkowa - 2 060 mm Szerokość całkowitam - 2 260 m JAKOŚĆ

Rampy produkowane przez firmę DITTA-SERIA wykonane są z najwyższej jakości materiałów z wyjątkową dbałością o szczegóły. Solidna konstrukcja najpierw jest piaskowana, następnie pokryta najnowocześniejszymi powłokami lakierniczymi. Zastosowane masywne koła są odporne na bardzo duże obciążenia, a dzięki temu, że są gumowe nie niszczą powierzchni.

OBSŁUGA

 

Podnoszenie i opuszczanie rampy na skrzynię ładunkową pojazdu odbywa się przy pomocy ręcznej pompy hydraulicznej usytuowanej w miejscu dostępnym dla obsługi. Cały proces przeładunku może bez trudu i większych komplikacji wykonać jedna osoba obsługująca wózek widłowy, co przy tego typu zadaniach pozwala na obniżenie kosztów pracy. Specjalna klamra z blokadą usytuowana w pobliżu dolnej krawędzi rampy umożliwia łatwe i mocne połączenie z widłami wózka widłowego, a następnie przetransportowanie w dowolne miejsce placu rozładunkowego.
 

BEZPIECZEŃSTWO

 

Barierki usytuowane obustronnie na rampie zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa podczas pracy. Podjazd wykonany jest ze specjalnie zaprojektowanej ażurowej powierzchni zwiększającej przyczepność wózków widłowych oraz zapobiegającej zaleganiu liści czy śniegu. Dla zwiększenia bezpieczeństwa obsługi rampa wyposażona jest w łańcuchy, które muszą być każdorazowo połączone z elementami podwozia pojazdu. Łańcuchy powinny być napięte z pozostawieniem niezbędnego luzu dla kompensacji przemieszczeń pionowych skrzyni ładunkowej pojazdu. Wózki widłowe mogą w sposób pewny wjeżdżać na skrzynię ładunkową pojazdu, nakładkowa „warga” rampy przylegać będzie ściśle do podłogi, a ruszt kratowy najazdu wyeliminuje możliwość wywołania poślizgu.