Dane silnika
Producent | Perkins |
Typ silnika | 403 D-11 |
Liczba cylindrów | 3 |
Moc (maks.) | 17,9 (24) kW (KM) |
przy (maks.) | 2800 obr./min. |
Pojemność skokowa | 1131 cm³ |
Chłodzenie | Woda |
Abgasnormstufe | Stufe V |
Abgasnachbehandlung | nein |
Instalacja elektryczna
Napięcie robocze | 12 V |
Akumulator | 77 Ah |
Prądnica | 40 A |
Ciężary
Ciężar roboczy (standard) | 1630 kg |
Ciężary wywracające na czerpaku - maszyna prosta | 664-846* kg |
Ciężary wywracające na czerpaku - maszyna załamana | 490-554 kg |
Ciężary wywracające na widłach do palet - maszyna prosta | 532-679* kg |
Ciężary wywracające na widłach do palet - maszyna załamana | 391-398 kg |
Dane pojazdu
Oś (opcjonalnie) | K75 (K90) |
Stanowisko operatora (opcjonalnie) | FSD (eps) |
Prędkość jazdy (opcjonalnie) | 0 – 12 (13) km/h |
Biegi | 1 |
Pojemność zbiornika paliwa | 21 l |
Olej hydrauliczny | 18 l |
Instalacja hydrauliczna
Hydraulika jazdy - Ciśnienie robocze (optional) | 215 (305) bar |
Hydraulika robocza - Wydatek | 30,8 l/min |
Hydraulika robocza - Ciśnienie robocze | 205 bar |
Napęd
Rodzaj napędu (opcjonalnie) | hydrauliczny (hydrostatyczny) |
Napęd jezdny | silnik wysokoprężny |
Param. ciśn. akustycz.
Oznaczony poziom ciśnienia akustyczn. LwA | 99,7 dB(A) |
Gwarantowany poziom ciśnienia akustyczn. LwA | 101 dB(A) |
Podany poziom ciśnienia akustyczn. LpA | 85 dB(A) |
Kompaktowa konstrukcja, niski punkt ciężkości, mały promień skrętu – te cechy od lat wyróżniają serie urządzeń Hoftrac i nieustannie decydują o dużym sukcesie maszyn. Urządzenia Hoftrac bez problemu wykonają każde zadanie a przy tym pracują szybko, elastycznie i bezpiecznie – Hoftrac jest zawsze gotowy do pracy.
Zginany wahadłowy układ kierowniczy marki Weidemann
Podstawa konstrukcji Weidemann: legendarny zginany wahadłowy układ kierowniczy. Wszystkie cztery koła mają stabilny kontakt z podłożem i maszyna porusza się z maksymalną trakcją. Dzięki temu maszyna jest także wyjątkowo zwrotna.
Wysokiej jakości warstwa proszkowa
Wysoka jakość tworzy wartość dodaną. Główną cechą wymogów jakościowych marki Weidemann jest warstwa proszkowa zapewniająca świetną ochronę przed korozją. W przeciwieństwie do tradycyjnej farby znacznie wydłuża żywotność maszyny, jest skuteczniejsza i ekologiczna.
Dwa mocne siłowniki podnoszenia
We wszystkich modelach urządzeń Hoftrac i ładowarek kołowych firma Weidemann zawsze umieszcza dwa siłowniki podnoszenia. Zapewnia to zawsze optymalne rozłożenie obciążenia na ramieniu załadowczym. Poza tym całe urządzenie załadowcze zyskuje na stabilności. Rozmiar siłownika podnoszenia dostosowany jest do danego rozmiaru maszyny.
Idealnie dopasowana kinematyka P.
Wygięte ramię załadowcze jest wyjątkowo stabilne i zaprojektowane tak, aby było odporne na skręcanie. W urządzeniach marki Weidemann kinematyka dostosowana jest do wielkości maszyny – zapewnia to optymalną równowagę sił w każdej maszynie. Zaletą kinematyki P jest dokładne prowadzenie równoległe na całym obszarze podnoszenia.
Duży wybór osprzętu
Możliwość zastosowania maszyny jako narzędzia wielofunkcyjnego – dla urządzeń Weidemann dostępny jest duży wybór osprzętu dodatkowego. Tutaj można dowiedzieć się, jaki osprzęt dodatkowy w jakim rozmiarze jest odpowiednie dla danej maszyny»
Duży wybór ogumienia
Optymalne ogumienie do każdego podłoża – dla urządzeń Weidemann dostępny jest duży wybór różnych opon. Tutaj można dowiedzieć się, jakie ogumienie jest odpowiednie dla danej maszyny
Możliwość wyboru stanowiska operatora
Bezpieczny dach operatora z systemem zabezpieczającym
Maksymalne bezpieczeństwo na czasie. Firma Weidemann wyposaża standardowo wszystkie modele Hoftrac w bezpieczny dach operatora z systemem zabezpieczającym. Bezpieczny dach operatora i system zabezpieczający kierowcy są zgodne z aktualną europejską dyrektywą maszynową (2006/42/WE) pod względem ochrony FOPS i ROPS.
Składany bezpieczny dach operatora – EPS (Easy Protection System)
Opcjonalnie można wyposażyć urządzenia Hoftrac marki Weidemann w składany bezpieczny dach operatora eps (Easy Protection System). System eps jest zgodny z aktualną europejską dyrektywą maszynową (2006/42/WE) pod względem ochrony FOPS i ROPS. Kilka prostych ruchów wystarczy, aby przygotować eps (Easy Protection System) do mniejszych wysokości przejazdu.
Optymalny dostęp serwisowy
Łatwo dostępne punkty smarowe
Regularne naoliwianie wszystkich punktów smarowych w maszynie jest niezbędne do poprawnej i skutecznej konserwacji i tym samym do zachowania wartości maszyny. Aby zaoszczędzić czas i ułatwić pracę, punkty smarowe w urządzeniach Weidemann zawsze umieszczone są w łatwo dostępnym miejscu. Opcjonalnie dostępny jest układ centralnego smarowania, który odpowiedzialny jest za naoliwianie.
Krótkie węże hydrauliczne
W maszynach Weidemann duże znaczenie ma niewielka długość węży hydraulicznych – węże podzielone są w wielu miejscach. Jeśli konieczna jest wymiana węża hydraulicznego, nie trzeba wymieniać całego węża w układzie hydraulicznym, lecz jedynie uszkodzona część. Zapewnia to znaczne przyśpieszenie pracy i oszczędność pieniędzy.
Miejsce pracy, które motywuje
Regulowana kolumna kierownicy
Kolumnę kierownicy można ustawić indywidualnie zgodnie z wymaganiami operatora. W ten sposób zapewniamy, że każdy operator może pracować na maszynie ergonomicznie i bez zmęczenia.
Ergonomiczny joystick
Joystick leży w dłoni bezpiecznie i wygodnie. Sterowanie jest jednocześnie mocne i czułe. Dzięki temu maszyny i najważniejsze funkcje są zawsze pod kontrolą.
Dobry widok – ergonomiczne miejsce pracy
Dużo przestrzeni na nogi, przejrzyście ułożone przyrządy połączone, wygodne siedzenie operatora i optymalny widok na osprzęt dodatkowy. Miejsce pracy, które motywuje i całkowicie wspiera operatora.
Pedał hamowanie impulsowego
W maszynach Weidemann napęd hydrostatyczny na wszystkie koła jest wyposażony w pedał hamulca. Poprzez „calowanie” pedał umożliwia pełzanie pojazdu aż do jego zatrzymania. Za pomocą częściowo wciśniętego pedału hamowania impulsowego można jechać powoli z milimetrową dokładnością w trybie pełzania przy pełnej prędkości obrotowej silnika i jednocześnie szybko podnosić ładunek. Jeśli pedał zostanie głębiej wciśnięty, ruch maszyny zostanie zahamowany. Zaletą pedału hamowania impulsowego jest optymalne rozłożenie wydajności silnika. Poza tym nie jest możliwe tłumienie maszyny.