thumbnail
Dodane: 07 sierpień 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ładowarki Weidemann HOFTRAC 1140 BASIC LINE

dane techniczne

Dane silnika

Producent Perkins
Typ silnika 403 D-11
Liczba cylindrów 3
Moc (maks.) 17,9 (24) kW (KM)
przy (maks.) 2800 obr./min.
Pojemność skokowa 1131 cm³
Chłodzenie Woda
Abgasnormstufe Stufe V
Abgasnachbehandlung nein

Instalacja elektryczna

Napięcie robocze 12 V
Akumulator 77 Ah
Prądnica 40 A

Ciężary

Ciężar roboczy (standard) 1630 kg
Ciężary wywracające na czerpaku - maszyna prosta 664-846* kg
Ciężary wywracające na czerpaku - maszyna załamana 490-554 kg
Ciężary wywracające na widłach do palet - maszyna prosta 532-679* kg
Ciężary wywracające na widłach do palet - maszyna załamana 391-398 kg

Dane pojazdu

Oś (opcjonalnie) K75 (K90)
Stanowisko operatora (opcjonalnie) FSD (eps)
Prędkość jazdy (opcjonalnie) 0 – 12 (13) km/h
Biegi 1
Pojemność zbiornika paliwa 21 l
Olej hydrauliczny 18 l

Instalacja hydrauliczna

Hydraulika jazdy - Ciśnienie robocze (optional) 215 (305) bar
Hydraulika robocza - Wydatek 30,8 l/min
Hydraulika robocza - Ciśnienie robocze 205 bar

Napęd

Rodzaj napędu (opcjonalnie) hydrauliczny (hydrostatyczny)
Napęd jezdny silnik wysokoprężny

Param. ciśn. akustycz.

Oznaczony poziom ciśnienia akustyczn. LwA 99,7 dB(A)
Gwarantowany poziom ciśnienia akustyczn. LwA 101 dB(A)
Podany poziom ciśnienia akustyczn. LpA 85 dB(A)
opis Wielofunkcyjne urządzenia Hoftrac

 

Kompaktowa konstrukcja, niski punkt ciężkości, mały promień skrętu – te cechy od lat wyróżniają serie urządzeń Hoftrac i nieustannie decydują o dużym sukcesie maszyn. Urządzenia Hoftrac bez problemu wykonają każde zadanie a przy tym pracują szybko, elastycznie i bezpiecznie – Hoftrac jest zawsze gotowy do pracy.

 

Zginany wahadłowy układ kierowniczy marki Weidemann

Podstawa konstrukcji Weidemann: legendarny zginany wahadłowy układ kierowniczy. Wszystkie cztery koła mają stabilny kontakt z podłożem i maszyna porusza się z maksymalną trakcją. Dzięki temu maszyna jest także wyjątkowo zwrotna.

 

Wysokiej jakości warstwa proszkowa

Wysoka jakość tworzy wartość dodaną. Główną cechą wymogów jakościowych marki Weidemann jest warstwa proszkowa zapewniająca świetną ochronę przed korozją. W przeciwieństwie do tradycyjnej farby znacznie wydłuża żywotność maszyny, jest skuteczniejsza i ekologiczna.

 

Dwa mocne siłowniki podnoszenia

We wszystkich modelach urządzeń Hoftrac i ładowarek kołowych firma Weidemann zawsze umieszcza dwa siłowniki podnoszenia. Zapewnia to zawsze optymalne rozłożenie obciążenia na ramieniu załadowczym. Poza tym całe urządzenie załadowcze zyskuje na stabilności. Rozmiar siłownika podnoszenia dostosowany jest do danego rozmiaru maszyny.

 

Idealnie dopasowana kinematyka P.

Wygięte ramię załadowcze jest wyjątkowo stabilne i zaprojektowane tak, aby było odporne na skręcanie. W urządzeniach marki Weidemann kinematyka dostosowana jest do wielkości maszyny – zapewnia to optymalną równowagę sił w każdej maszynie. Zaletą kinematyki P jest dokładne prowadzenie równoległe na całym obszarze podnoszenia.

 

Duży wybór osprzętu

Możliwość zastosowania maszyny jako narzędzia wielofunkcyjnego – dla urządzeń Weidemann dostępny jest duży wybór osprzętu dodatkowego. Tutaj można dowiedzieć się, jaki osprzęt dodatkowy w jakim rozmiarze jest odpowiednie dla danej maszyny»

 

Duży wybór ogumienia

Optymalne ogumienie do każdego podłoża – dla urządzeń Weidemann dostępny jest duży wybór różnych opon. Tutaj można dowiedzieć się, jakie ogumienie jest odpowiednie dla danej maszyny

 

Możliwość wyboru stanowiska operatora

 

Bezpieczny dach operatora z systemem zabezpieczającym

Maksymalne bezpieczeństwo na czasie. Firma Weidemann wyposaża standardowo wszystkie modele Hoftrac w bezpieczny dach operatora z systemem zabezpieczającym. Bezpieczny dach operatora i system zabezpieczający kierowcy są zgodne z aktualną europejską dyrektywą maszynową (2006/42/WE) pod względem ochrony FOPS i ROPS.

 

Składany bezpieczny dach operatora – EPS (Easy Protection System)

Opcjonalnie można wyposażyć urządzenia Hoftrac marki Weidemann w składany bezpieczny dach operatora eps (Easy Protection System). System eps jest zgodny z aktualną europejską dyrektywą maszynową (2006/42/WE) pod względem ochrony FOPS i ROPS. Kilka prostych ruchów wystarczy, aby przygotować eps (Easy Protection System) do mniejszych wysokości przejazdu.

 

Optymalny dostęp serwisowy

 

Łatwo dostępne punkty smarowe

Regularne naoliwianie wszystkich punktów smarowych w maszynie jest niezbędne do poprawnej i skutecznej konserwacji i tym samym do zachowania wartości maszyny. Aby zaoszczędzić czas i ułatwić pracę, punkty smarowe w urządzeniach Weidemann zawsze umieszczone są w łatwo dostępnym miejscu. Opcjonalnie dostępny jest układ centralnego smarowania, który odpowiedzialny jest za naoliwianie.

 

Krótkie węże hydrauliczne

W maszynach Weidemann duże znaczenie ma niewielka długość węży hydraulicznych – węże podzielone są w wielu miejscach. Jeśli konieczna jest wymiana węża hydraulicznego, nie trzeba wymieniać całego węża w układzie hydraulicznym, lecz jedynie uszkodzona część. Zapewnia to znaczne przyśpieszenie pracy i oszczędność pieniędzy.

 

Miejsce pracy, które motywuje

 

Regulowana kolumna kierownicy
Kolumnę kierownicy można ustawić indywidualnie zgodnie z wymaganiami operatora. W ten sposób zapewniamy, że każdy operator może pracować na maszynie ergonomicznie i bez zmęczenia.

 

Ergonomiczny joystick

Joystick leży w dłoni bezpiecznie i wygodnie. Sterowanie jest jednocześnie mocne i czułe. Dzięki temu maszyny i najważniejsze funkcje są zawsze pod kontrolą.

 

Dobry widok – ergonomiczne miejsce pracy

Dużo przestrzeni na nogi, przejrzyście ułożone przyrządy połączone, wygodne siedzenie operatora i optymalny widok na osprzęt dodatkowy. Miejsce pracy, które motywuje i całkowicie wspiera operatora.

 

Pedał hamowanie impulsowego

 

W maszynach Weidemann napęd hydrostatyczny na wszystkie koła jest wyposażony w pedał hamulca. Poprzez „calowanie” pedał umożliwia pełzanie pojazdu aż do jego zatrzymania. Za pomocą częściowo wciśniętego pedału hamowania impulsowego można jechać powoli z milimetrową dokładnością w trybie pełzania przy pełnej prędkości obrotowej silnika i jednocześnie szybko podnosić ładunek. Jeśli pedał zostanie głębiej wciśnięty, ruch maszyny zostanie zahamowany. Zaletą pedału hamowania impulsowego jest optymalne rozłożenie wydajności silnika. Poza tym nie jest możliwe tłumienie maszyny.