thumbnail
Dodane: 23 kwieceiń 2012 Aktualizowano 10 sierpień 2022

DEALER John Deere Kosiarka SAMOJEZDNA X155R Hydro

NOWA Kosiarka Samojezdna X155R firmy John Deere

 

  

     Model X155R to połączenie niezawodności, wytrzymałości i mocy w każdej dziedzinie konstrukcji, łącznie ze stalową, w pełni spawaną ramą i żeliwną osią przednią. Automatyczny, tylny system zbierający daje wspaniałe wykończenie.

       Obsługa jest dziecinnie prosta dzięki zastosowaniu ergonomicznego stanowiska operatora, wysokiej jakości lamp przednich i nieograniczonych ustawień prędkości pracy.

       Łatwy zakup. Łatwa obsługa. Łatwa konserwacja. Traktorek ogrodowy X155R


Zintegrowany 300 litrowy zbiornik na trawę, Przekładnia Hydrostatyczna (łatwe sterowanie), Silnik V-Twin Wygodna obsługa System koszenia Edge™ Cutting Tylny system zbierający Doskonała jakość wykonania
Zalecany obszar koszenia do 5000 m²
Szerokość robocza 107 cm (42 cale)
Moc silnika 9,8 kW przy 3150 obr./min
Prędkość Do 8,9 km/h (5,5 mili/h) podczas jazdy do przodu

Główne zalety Dowiedz się więcej o zaletach poniższego produktu. Pełnowymiarowa rama stalowa Pełnowymiarowa rama stalowa Solidna, jednoczęściowa rama wykonana ze stali „12”
(0,11 cala, 3,0 mm). Ta pełnowymiarowa rama spawana maszynowo posiada stalowe poprzeczki zwiększające wytrzymałość i żywotność i jednoczęściowy zespół błotników przyspawany do ramy. Silnik o dużej mocy Silnik o dużej mocy Jednocylindrowy silnik o mocy 9,8 kW (przy 3150 obr./min) posiada wystarczającą moc i moment obrotowy, aby poradzić sobie z mulczowaniem, koszeniem i zbieraniem w ciężkich warunkach.

Elektroniczny układ zapłonowy gwarantuje łatwy rozruch Żeliwne tuleje cylindrowe zapewniają dużą trwałość silnika Doskonała moc i oszczędność paliwa poprzez umieszczenie zaworów w głowicy Wygodna obsługa Wygodna obsługa Komfort operatora to kluczowa cecha konstrukcji traktorka ogrodowego X125. Szerokie podnóżki z powłoką antypoślizgową i gumowane podnóżki zapobiegające wibracjom dla komfortu i bezpieczeństwa operatora. Regulowany fotel zapewnia dodatkowy komfort i umożliwia dostosowanie traktorka do potrzeb operatora. Solidna pokrywa silnika Solidna pokrywa silnika Pokrywa silnika zrobiona jest z odpornego na działanie promieni UV polimeru JD Loy, formowanego wtryskowo:

Materiał JD Loy jest mocny i wytrzymały. Nie będzie się wyginać i rdzewieć Kolor dodawany jest podczas formowania, co zapewnia dobry wygląd na długi czas.  Odporny na działanie promieni UV materiał JD Loy nie blaknie. Otwory po boku pokrywy zapewniają doskonałe chłodzenie, jednocześnie zmniejszając hałas. Dwa reflektory przednie zapewniają światło. Przekładnia hydrostatyczna obsługiwana dwoma pedałami Przekładnia hydrostatyczna obsługiwana dwoma pedałami  
Hydrauliczno-automatyczna przekładania Kanzaki® Tuff Torq® zapewnia nieograniczony wybór prędkości i ułatwia zmianę kierunku jazdy:

Rozwiązania w zakresie przyspieszania, podobne do samochodowych, umożliwiają nieograniczony wybór prędkości jazdy, co zapewnia komfort i wygodę operatora. Pedały mają inny kształt i zakres ruchów, co ułatwia ich identyfikację i zwiększa bezpieczeństwo. RIO – Opcja korzystania z narzędzi podczas jazdy do tyłu RIO – Opcja korzystania z narzędzi podczas jazdy do tyłu Koszenie podczas jazdy do tyłu jest wysoce niezalecane.

Operator, który musi utrzymać pracę kosiarki (lub innego narzędzia) podczas jazdy do tyłu powinien najpierw zatrzymać traktorek i spojrzeć za siebie, aby upewnić się, że nikt nie stoi mu na drodze. Następnie powinien wcisnąć przycisk RIO. Przycisk RIO musi być zatrzymany w pozycji pracy narzędzia podczas jazdy do tyłu, gdy włączony jest bieg wsteczny (pedał jazdy do tyłu jest wyciśnięty w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów). Operator może następnie zwolnić przycisk i kosiarka będzie działać podczas jazdy do tyłu, a także do przodu. Powyższą procedurę należy powtórzyć podczas kolejnej próby koszenia w trakcie jazdy do tyłu. Jeśli kosiarka działa (WOM) a operator zmieni bieg na wsteczny lub zwolni pedał jazdy do tyłu przed naciśnięciem przycisku RIO, zapłon zostanie odcięty. Silnik nie wznowi pracy do momentu, aż operator nie naciśnie przycisku RIO lub nie włączy biegu do jazdy naprzód.

Jeśli silnik się zatrzyma, operator musi przełączyć przełącznik WOM do pozycji wyłączone, zwolnić pedał hamulca i przełączyć przełącznik zapłonu, aby uruchomić silnik. System koszenia Edge Mowing System koszenia Edge Mowing
System cięcia krawędziowego Edge Cutting to wygoda, doskonała wydajność i niezawodność. Kosiarka typu 3-w-1 107 cm (42 cale) z dwoma ostrzami obrotowymi została wykonana ze stali „12” (0,105 cala, 2,7 mm), co zapewnia długi okres użytkowania:

Duże zagłębienie agregatu koszącego umożliwia podniesienie trawy, aby koszenie było czyste i równe. Gładka dolna część kosiarki zapobiega zbieraniu się trawy i zapewnia równomierne rozrzucanie skoszonej trawy. Zawinięta zewnętrzna część zespołu tnącego daje większą siłę i ochronę. Lakier nakładany dwufazowo w systemie e-coat i lakier proszkowy zapewniają dodatkową ochronę przed rdzą. Nie trzeba dodatkowych narzędzi, aby przejść od mulczowania, poprzez wyrzut boczny do zbierania (system zbiorczy dostępny jako opcja) Zestaw tnący ma zawinięty kołnierz, który daje większą siłę i ochronę.
Technologia ostrzy na trzpieniu zapewnia unikalny system montażu ostrza, który daje bezpieczeństwo i wygodę. Przyłącze do wody Przyłącze do wody    
Przyłącze wody ułatwia czyszczenie spodu maszyny:
 Wystarczy podłączyć wąż ogrodowy do przyłącza i pozwolić wodzie cyrkulować i czyścić spodnią stronę maszyny, by zwiększyć wydajność za każdym razem. Regulacja wysokości koszenia Regulacja wysokości koszenia Dźwignia wysokości cięcia jest wspomagana przez sprężynę, co sprawia, że do regulacji wysokości cięcia kosiarki nie potrzeba wiele wysiłku.
Skoki o 1/4 cala umożliwiają precyzyjne dostosowanie wysokości koszenia. Przednia oś z żeliwa Przednia oś z żeliwa Przednia oś wykonana jest z żeliwa, które nie będzie się uginać:

System kierowania znany z samochodów z przekładnią z wałkiem zębatym i podwójne drążki kierownicze podłużne tworzą mocny i łatwy w obsłudze system skręcania zapewniający ciasne zakręty. Otwory smarownicze pozwalają na regularne smarowanie, które zapewnia zachowanie komfortu kierowania i zmniejsza zużycie elementów. Duże łożyska kół o przekątnej 3/4 cala zapewniają wytrzymałość.