Niezawodny ciągnik klasy średniej ze świetnym stosunkiem cena/moc.
wyśmienity stosunek cena/moc sprawdzona koncepcja silnik zetor – czeski know-how w produkcji wysokiej klasy silników niezawodność proste serwisowanie solidny korpus wzmocniony ramą niskie wymogi w zakresie konserwacji maksymalna siła podnoszenia 2 400 kgUniwersalny ciągnik rolniczy, przeznaczony do agregowania ze sprzętem rolniczym, urządzeniami przemysłowymi oraz transportu rolniczego zaprojektowano zgodnie z podstawowymi założeniami marki zetor. Zetor Major w kategorii do 80 km nawiązuje do jednego z najpopularniejszych modeli w historii marki. Niezawodny, wydajny i prosty w obsłudze model zasłynął jako ciągnik na całe życie.
Dzięki tym cechom i wyśmienitemu stosunkowi cena/moc ciągnik ten docenią zwłaszcza właściciele małych, rodzinnych gospodarstw.
DANE TECHNICZNE:
MODEL | 60 | 80 | |||
SILNIK | |||||
Typ Stege III B | TCD 2.9 L4 | ||||
Moc homologowana kW/HP (2000/25/EC) |
45/61,2 | 55,4/75,3 | |||
Obroty znamionowe (1/min.) | 2 200 | ||||
Liczba cylindrów | 4 | ||||
Liczba zaworów | 8 | ||||
Doładowanie | turbosprężarka | ||||
Średnica/skok (mm) | 92/110 | ||||
Pojemność (cm³) | 2 925 | ||||
Chłodzenie | cieczą | ||||
Maks. moment obrotowy (2000/25/EC) (Nm) |
244 |
300 | |||
Przewyższenie momentu obrotowego (ECE R24) (%) |
26 | 25 | |||
SKRZYNIA BIEGÓW | |||||
Typ | mechaniczna | ||||
Rewers | mechaniczny z lewej strony kolumny kierownicy | ||||
Zmiana biegów | w pełni zsynchronizowana | ||||
Ilość biegów (do przodu/do tyłu) | 12/12 | ||||
Prędkość (km/h) | 30 | ||||
WAŁ ODBIORU MOCY | |||||
Typ | zależny/niezależny | ||||
Obroty tylnego WOM | 540/1000 lub 540/540E | ||||
Obroty przedniego WOM | 1 000 | ||||
Moc maks. przedniego WOM (kW) | 35 | ||||
HYDRAULIKA | |||||
Typ | mechaniczna regulacją pozycyjną i siłową | ||||
Trzypunktowy układ zawieszenia | kategoria II | ||||
Sterowanie | mechaniczne | ||||
Maksymalna siła podnoszenia (kN) | 24 | ||||
Ciśnienie robocze (MPa) | 18 | ||||
Wydajność pompy (l) | 50 | ||||
Końcówki zewnętrzne (szybkozłącza) | 2+1 (4+1 opcja) | ||||
Zaczepy | zaczep przesuwny mechaniczny | ||||
KABINA | |||||
Dach z oknem dachowym | standard | ||||
Siedzenie | mechaniczne | ||||
Kierownica | regulowana w poziomie | ||||
Klimatyzacja | ręczna (opcja) | ||||
POZOSTAŁE PARAMETRY | |||||
Układ napędowy | 4WD (2WD opcja) | ||||
Układ kierowniczy | hydrostatyczny | ||||
Hamulce robocze/postojowe |
tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie/mechanicznie |
||||
Hamulce przyczepy | pneumatyczne, jednoobwodowe | ||||
Maks. obciążnik przedni (kg) | 266 | ||||
Maks. obciążnik tylnych kół (kg) | 256 | ||||
Pojemność zbiornika (l) | 83 | ||||
Błotniki przednie | stałe | ||||
Przygotowanie do montażu radia | standard | ||||
WYMIARY | |||||
Masa własna (kg) | 3 165 – 3 300 | ||||
Maks. długość (mm) | 4 702 | ||||
Maks.szerokość (mm) | 1 970 | ||||
Maks.wysokość (mm) | 2 580 | ||||
Rozstaw (mm) | 2 210 | ||||
Koła przednie* (mm) |
7,5 – 16 2WD 280/85–24 (11,2–24) 4WD |
||||
Koła tylne* (mm) |
420/85–28 (16,9–28) 4WD 420/85–30 (16,9–30) 4WD |
||||
* Standardowe koła, więcej opcji po konsultacji ze sprzedawcą Wysokość jest uzależniona od rozmiaru kół. SPECYFIKACJA: Silnik Sprawdzone przez pokolenia klientów Certyfikowany 4 cylindrowy rzędowy silnik. Pojemność skokowa 2,9 litra. Wysokociśnieniowy systém Comon Rail. Wydajny system chłodzenia EGR zapewnia stałą moc silnika nawet w ciężkich warunkach pracy. Katalizator utleniający DOC - skutecznie oczyszcza spaliny.Silniki Zetor zawdzięczają swą popularność niskiemu zużyciu paliwa, dużej niezawodności i prostocie konstrukcji, co przekłada się na niską cenę zakupu, niskie koszty eksploatacji, niezawodność i umiarkowane wymagania w zakresie serwisu i konserwacji. Skrzynia biegów12 prostych kroków produktywności Ciągniki Major posiadają w pełni zsynchronizowaną czterobiegową skrzynię przekładniową wyposażoną w rewers oraz trzybiegową skrzynię redukcyjną. Ilość biegów to 12 + 12. Rozwiązanie sprawdzone przez użytkowników. Udowodnione trwałe działanie i niezawodność. Proste serwisowanie. Płynny zakres biegów. W pełni zsynchronizowana, wyposażona w rewers czterobiegowa skrzynia przekładniowa z trzystopniową redukcją. 12 + 12 biegów. Prędkość maksymalna 30 km/h. Opcje obrotów tylnego wału odbioru mocy (WOM) 540/10001. Lub 540/540E. HydraulikaSiła leży w prostocie Model Major wykorzystuje hydraulikę z mechaniczną regulacją. Charakteryzuje się nie tylko dużą siłą udźwigu, ale też płynną regulacją opuszczania, z funkcją hydraulicznej blokady przy transporcie narzędzi włącznie. Traktor jest wyposażony w jednosekcyjny lub dwusekcyjny rozdzielacz z szybkozłączem do wolnego spływu oleju. Hydraulika mechaniczna,. Z regulacją pozycyjną i siłową. Charakteryzuje się dużą siła podnoszenia, płynną regulacją opuszczania oraz funkcją hydraulicznej blokady przy transporcie narzędzi. Maksymalna siła podnoszenia 26 kn. Ciągnik jest wyposażony w dodatkowy jednosekcyjny lub dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliki. Mechaniczna regulacja – prostota, wytrzymałość i długa żywotność. Duża siła podnoszenia. Płynna regulacja opuszczania. Szybki montaż i zabezpieczenie agregacji. Szybka i bezpieczna manipulacja sprzętem. Funkcja blokady hydraulicznej przy transporcie narzędzi. KabinaPrzestrzeń i ergonomia Praktyczne wykorzystanie przestrzeni. Ergonomiczne elementy obsługi – łatwiejsza praca. Nieograniczony widok – prostsza i wygodna praca z ładowaczem czołowym.Kabina jest wygodna i została zaprojektowana z naciskiem na praktyczność. Dużo miejsca i ergonomicznie rozmieszczone elementy obsługi ułatwiają pracę. Na życzenie można wyposażyć ją w klimatyzację. Przeszklony luk dachowy w kabinie ułatwia pracę z ładowaczem czołowym. |