Prosta obsługa i silnik o dużej mocy. Przestrzenna i wygodna kabina z niskim poziomem hałasu. Niskie koszty utrzymania i eksploatacji. To atrybuty, które robią z Crystala pomocnika podczas ciężkiej pracy.
prosty solidny ciągnik bez skomplikowanej obsługi mocny sześciocylindrowy silnik z wysokim momentem obrotowym duży rozstaw i amortyzowana oś komfort jazdy i niski hałas w kabinie niskie koszty eksploatacyjne i szeroko dostępne części zamienne cztery prędkości wom dla wszystkich typów napędzanych maszyn
Ciągniki serii Crystal są koncepcyjnie pomyślane w taki sposób, by z powodzeniem konkurowały ze średnimi i wyższymi pod względem zakresu mocy ciągnikami.
DANE TECHNICZNE:
MODEL | 150 | 160 |
SILNIK | ||
Typ Stage III B | TCD 6.1 L6 | |
Homologowana moc (2000/25/EC) [kW/KM] |
106,1 | 120,1 |
Obroty znamionowe [1/min] | 2 100 | |
Ilość cylindrów | 6 | |
Ilość zaworów | 24 | |
Doładowanie | turbosprężarka | |
System wtrysku paliwa | Common Rail | |
Średnica/skok [mm] | 101/126 | |
Objętość cylindrów [cm³] | 6 057 | |
Chłodzenie | wentylator wiskotyczny | |
Maksymalny moment obrotowy (2000/25/EC) [Nm] |
650 | 739 |
Przewyższenie momentu obrotowego (2000/25/EC) [%] | 38 | 36 |
SKRZYNIA PRZEKŁADNIOWA | ||
Typ | wyposażona w rewers 5˚ z 3˚ automatycznym wzmacniaczem | |
Rewers | PowerShuttle - pod obciążeniem z prędkością 10 km/h | |
Włączanie biegów | w pełni zsynchronizowana | |
Ilość biegów (do przodu/do tyłu) | 30/30 | |
Prędkość [km/h] | 40 | |
WAŁ ODBIORU MOCY | ||
Typ | niezależny, sprzęgło wielotarczowe WOM | |
Obroty tylnego WOM | 540/540E/1000/1000E; na życzenie 540/1000 zależne | |
Obroty tylnego WOM | 1000 | |
Przedni WOM | przekazanie mocy do 90 kW | |
UKŁAD HYDRAULICZNY | ||
Typ | elektrohydrauliczny Bosch z Hitchtronic, 2 cylindry pomocnicze | |
Trzypunktowy układ zawieszenia | kategoria III | |
Sterowanie | elektroniczne | |
Maks. siła podnoszenia [kN] | 85 | |
Ciśnienie robocze [MPa] | 20 | |
Pompa zasilająca | 85 | |
Końcówki zewnętrzne (szybkozłącza) | 6+1 (zerowa) | |
Zaczepy | modułowy system zaczepów CBM | |
KABINA | ||
Amortyzacja | sztywna lub amortyzowana | |
Otwierany szyberdach | standard | |
Siedzenie | ||
Siedzenie współpasażera | standard z pasem bezpieczeństwa | |
Kierownica | opuszczana/wysuwna | |
Klimatyzacja | tak | |
Hałas [dB] | 73,2 | |
INNE PARAMETRY | ||
Układ napędowy | 4WD | |
Przednia napędzana oś | sztywna/amortyzowana (na życzenie) | |
Układ kierowniczy | hydrostatyczny | |
Hamulce robocze/postojowe | robocze – tylne 5-tarczowe z automatycznym podłączaniem WOM postojowe – mechanicznie sterowany mechanizm hamulca roboczego | |
Hamulce przednie | nie | |
Przyczepy | hydrauliczne/amortyzowane – jedno i dwuobwodowe | |
Maks.przednie obciążenie [kg] | 900 | |
Maks.obciążenie tylnych kół [kg] | 472 | |
Pojemność zbiornika [l] | 300 | |
Przednie błotniki | obrotowe | |
Podgrzewana tylnia szyba i lusterka | tak | |
Przygotowanie dla radia | tak | |
WYMIARY | ||
Masa eksploatacyjna* [kg] | 4 800 – 5 840 | |
Maks. długość [mm] | 5 770 | |
Maks. szerokość [mm] | 2 550 | |
Maks. wysokość [mm] | 2 970 | |
Rozstaw [mm] | 2 840 | |
Przednie koła ** [mm] | 420/70 R28 - 540/65 R28 | |
Tylne koła ** [mm] | 520/70 R38 - 650/65 R38 | |
*Bez przedniego i tylnego obciążnika ** Zalecane koła Komentarz: Wysokość zależy od wielkości kół SPECYFIKACJA: |
Wysoką wydajność gwarantują sześciocylindrowe silniki o mocy 144 i 163 KM. Wszystkie silniki serii Crystal pochodzą ze sprawdzonej koncepcji czterosuwowych wysokoprężnych sześciocylindrowych silników wyposażonych w 24 zaworową głowicę i wtrysk paliwa systemu Common Rail.
sprawdzona technologia od uznanego producenta wysokoprężnych silników dzięki pojemności skokowej 6,1 l osiągnięto znakomity wynik i wysoką wydajność pracy niskie zużycie paliwa, które prowadzi do długoterminowych oszczędności wysoka jakość gwarantuje długą żywotność niski hałas przekłada się na komfort pracy charakterystyka pracy typowa dla sześciocylindrowych silników gwarantuje wysoki moment obrotowy już w zakresie niskich obrotów i w ten sposób osiąga się łatwy start z ciężkimi agregacjami Skrzynia Przekładniowa
Skrzynia przekładniowa jest skonstruowana z naciskiem na prostą obsługę, logiczny schemat włączania biegów niskie straty przy transmisji wysokiej mocy i znakomitą żywotność.
Skrzynia przekładniowa dysponuje zakresem 30 prędkość do przodu i 30 prędkość do tyłu.
Dwa pomocnicze cylindry zapewniają nie tylko równomierne obciążenie ciągnika, ale także maksymalną siłę podnoszenia 85 kN. Trzy-sekcyjny dodatkowy rozdzielacz ze zwrotnym szybkozłączem do swobodnego spływu oleju umożliwia wykorzystanie różnych typów agregacji. Oczywiste jest też wykorzystanie efektywnego układu wspomagania orki EHR Hitchtronic.
maksymalna siła podnoszenia 85 kN ułatwienie codziennej pracy za pomocą bezpośredniego sterowania funkcjami obsługi znakomita przepustowość oleju zewnętrznego układu hydraulicznego prosty system gwarantujący bezproblemową pracę KabinaAmortyzowana kabina wraz z cichym silnikiem tworzy dwa podstawowe elementy komfortowej pracy w nowym Zetorze Crystal.
prosta i intuicyjna obsługa ciągnika bez skomplikowanych ustawień obniżony hałas kabiny i otwierany szyberdach dla lepszego komfortu wygodny widok we wszystkich kierunkach i na wszystkie zagregowane maszyny.