Nitro to esencja najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Ten rewolucyjny ciągnik stanowi połączenie najbardziej nowatorskich rozwiązań technologicznych z niepowtarzalnym designem Lamborghini.Lamborghini Nitro to uosobienie elegancji ale także mocy i niezawodności dzięki którym zwycięża w każdym zakresie. Sylwetka zaprojektowana we współpracy z Giugiaro Design harmonijnie łączy ergonomię i piękno.
Najlepsze silniki w swojej klasie: czterocylindrowe jednostki Deutz Tier 4i łączą doskonałe osiągi z wyjątkowo niskim zużyciem paliwa.
Silniki te zostały opracowane specjalnie pod kątem zastosowań w rolnictwie i gwarantują niczym nie ograniczoną sprawność. Dzięki pojemności 3620 cm³, wysokociśnieniowemu układowi wtryskowemu Common Rail i turbosprężarce z Intercoolerem, silniki te generują imponującą moc. Elektroniczny układ sterowania reguluje ilość paliwa podawaną do komory spalania silnika stosownie obciążenia dla optymalizacji jego zużycia, a układ recyrkulacji spalin EGR i katalizator DOC zmniejszają emisję szkodliwych związków spalin.
Bogata oferta przekładni z możliwością precyzyjnego doboru do wymogów operatora umożliwia stworzenie możliwie najlepszej konfiguracji pod konkretne zastosowania.
Dostępne są cztery rodzaje przekładni przeznaczone do użycia w różnych sytuacjach: prosta skrzynia mechaniczna lub z trzema zakresami Powershift na każdym z biegów, wykonana w technologii Senseshift, APS (Automatic Powershift) oraz funkcją Speed-Matching, która automatycznie dobiera zakres Powershift po zmianie biegu w odniesieniu do prędkości jazdy i obciążenia. W zależności od przepisów prawa o ruchu drogowym obowiązujących w danym kraju, prędkość maksymalna to 40 km/h ECO lub 50 km/h. Rewers hydrauliczny Power Shuttle, system Stop&Go oraz hamulce Power Brake ułatwiają manewrowanie nawet w miejscach o niewielkiej przestrzeni. Wszechstronność ciągnika podkreśla pełna oferta WOM ze sterowanym progresywnym elektro-hydraulicznym, niezależnym wielotarczowym sprzęgłem mokrym oraz opcjonalnym zsynchronizowanym WOM z niezależnym wałkiem.
Oferowane są trzy różne konfiguracje układu hydraulicznego, umożliwiające uzyskanie maksymalnej mocy przy minimalnym obciążeniu silnika.
Konfiguracje wyposażenia obejmują: układ z pojedynczą pompą o wydajności 60 l/min, z podwójną pompą 60 ECO (60 l/min dostępne przy 1600 obr./min) i pompą o wydajności 90 l/min oraz funkcją Energy Saving, która umożliwia modelom Lamborghini Nitro ograniczenie strat mocy 2,7KM. Uzupełnienie pakietu stanowią: sterowany elektronicznie podnośnik tylny (oferowany w wersjach o udźwigu 4650 kg i 6600 kg), rozdzielacze sterowane mechanicznie lub elektronicznie, układ kierowniczy z systemem SDD (Steering Double Displacement) oraz integralny hydrostatyczny układ hamulcowy z hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej na wszystkie cztery koła.
Przestronna, klimatyzowana, izolowana akustycznie kabina zapewnia doskonały komfort i czyni z jazdy prawdziwą przyjemność.
Duże szyby o opływowym kształcie zapewniają widoczność w zakresie 360° dookoła ciągnika. Kabina dostępna jest w wersjach z amortyzacją mechaniczną oraz pneumatyczną, natomiast przednia oś jest wyposażona w układ sterowany elektronicznie. Wewnątrz kabiny wykonanej specjalnie z myślą uzyskania maksymalnego komfortu znajdują się dwa automatyzowane systemy sterowania: SDS, który umożliwia programowanie i wywołanie sekwencji nawet do 32 operacji. Drugi to ASM, który automatycznie steruje włączaniem napędu na cztery koła oraz blokady mechanizmów różnicowych w zależności od wymogów.
100 | 110 | 120 | |
Moc maksymalna (KM/kW) | 95/69,5 | 105/77 | 116/85,5 |
Moment maksymalny (Nm) | 397 | 440 | 480 |
Liczba cylindrów / pojemnosc (il./cm³) | 4/3620 | 4/3620 | 4/3620 |
Szerokosc maksymalna (mm) | 1602 | 1602 | 1602 |
Użytkownik
Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 7:00 – 17:00 sobota: 7:00 – 15:00