thumbnail
Dodane: 27 maj 2013 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągniki John Deere 6M

Wszystkie ciągniki serii 6M zbudowane są na bazie sprawdzonej konstrukcji pełnoramowej opracowanej przez firmę John Deere, która zapewnia wysoką integralność konstrukcji, niski poziom drgań i niższy ciężar całkowity. Wydajność układu hydraulicznego PFC została zwiększona, aby sprostać dodatkowym wymogom stawianym przez wyposażanie dodatkowe a zintegrowany przedni podnośnik i WOM zapewniają dodatkową różnorodność zastosowań.
  Nowe ciągniki 6M wyróżniają się nową konstrukcją maski silnika z reflektorami i kratką wlotu powietrza w stylistyce charakterystycznej dla firmy John Deere. Przewodnik krok po kroku dotyczący ciągników serii 6M.
  Dużo można by mówić o nowych ciągnikach serii 6M, lecz zanim zajmiemy się szczegółami, przyjrzyjmy się ich cechom charakterystycznym:
  - Większa wszechstronność
- Wyższy komfort eksploatacji
- Zoptymalizowana moc
- Wyższa wydajność
- Większa różnorodność
Modele serii 6M moc znamionowa (97/68EC): 6115M 86 kW (115 KM)
6125M 93 kW (125 KM)
6130M 97 kW (130 KM)
6140M 104 kW (140 KM)
6150M 112 kW (150 KM)
6170M 127 kW (170 KM)
6170M studio 264x178

Modele 6115M, 6125M, 6130M oraz 6140M wyposażono w 4,5-litrowe czterocylindrowe silniki PowerTech PVX spełniające wymogi normy emisji Stage III B, natomiast większe modele 6150M i 6170M napędzane są 6,8-litrowymi sześciocylindrowymi silnikami PowerTech PVX również zgodnymi z normą Stage IIIB. By spełnić najnowsze normy emisji, te paliwooszczędne, spalające tylko olej napędowy silniki, bazujące na sprawdzonych w pracach polowych technologiach, wyposażono w układ recyrkulacji spalin (EGR), turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VGT) oraz filtr wydechowy. Ten ostatni komponent składa się z utleniającego reaktora katalitycznego (DOC) i filtra cząstek stałych (DPF).