Wszystkie ciągniki serii 6M zbudowane są na bazie sprawdzonej konstrukcji pełnoramowej opracowanej przez firmę John Deere, która zapewnia wysoką integralność konstrukcji, niski poziom drgań i niższy ciężar całkowity. Wydajność układu hydraulicznego PFC została zwiększona, aby sprostać dodatkowym wymogom stawianym przez wyposażanie dodatkowe a zintegrowany przedni podnośnik i WOM zapewniają dodatkową różnorodność zastosowań.
Nowe ciągniki 6M wyróżniają się nową konstrukcją maski silnika z reflektorami i kratką wlotu powietrza w stylistyce charakterystycznej dla firmy John Deere. Przewodnik krok po kroku dotyczący ciągników serii 6M.
Dużo można by mówić o nowych ciągnikach serii 6M, lecz zanim zajmiemy się szczegółami, przyjrzyjmy się ich cechom charakterystycznym:
- Większa wszechstronność
- Wyższy komfort eksploatacji
- Zoptymalizowana moc
- Wyższa wydajność
- Większa różnorodność
Modele serii 6M moc znamionowa (97/68EC):
6115M 86 kW (115 KM)
6125M 93 kW (125 KM)
6130M 97 kW (130 KM)
6140M 104 kW (140 KM)
6150M 112 kW (150 KM)
6170M 127 kW (170 KM)
|
|
Modele 6115M, 6125M, 6130M oraz 6140M wyposażono w 4,5-litrowe czterocylindrowe silniki PowerTech PVX spełniające wymogi normy emisji Stage III B, natomiast większe modele 6150M i 6170M napędzane są 6,8-litrowymi sześciocylindrowymi silnikami PowerTech PVX również zgodnymi z normą Stage IIIB. By spełnić najnowsze normy emisji, te paliwooszczędne, spalające tylko olej napędowy silniki, bazujące na sprawdzonych w pracach polowych technologiach, wyposażono w układ recyrkulacji spalin (EGR), turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VGT) oraz filtr wydechowy. Ten ostatni komponent składa się z utleniającego reaktora katalitycznego (DOC) i filtra cząstek stałych (DPF).