Projektujemy ciągniki Challenger zawsze z myślą o tym, aby rolnicy mieli dostęp do najlepszych zdobyczy techniki. Seria MT700E potwierdza, ze Challenger to najlepsze ciągniki gąsienicowe na świecie – i jednocześnie wyznacza nowe granice w technologii ciągników rolniczych.
Rewolucyjne ciągniki serii MT700E zapewniają większy zwrot kosztów inwestycji dzięki dużej wydajności, większym plonom i minimalnym kosztom eksploatacji. Dodajmy do tego niezrównaną pomoc fachowych doradców handlowych i serwisu u dealerów Challenger.
Ciągniki Challenger serii MT700E stworzono na podstawie innowacyjnej sieci wymiany danych Intellitronics™. Sieć Intellitronics działa niczym centralny układ nerwowy w naszych ciałach: spina ze sobą wszystkie systemy ciągnika, gwarantując skoordynowana regulację i optymalną wydajność pracy.
Elektroniczne moduły sterowników umieszczone m.in. w silniku, skrzyni przekładniowej, układzie hydrauliki czy na tylnym TUZ, wymieniają się danymi o wydajności pracy poprzez sieć Intellitronics. Wymiana danych pozwala w przypadku ciągników Challenger serii MT700E monitorować wydajność całego zestawu agregatu w systemie Tractor Management Centre (Centrum Zarzadzania Ciągnikiem), wykonywać powtarzające się czynności za pomocą systemu zarządzania pracą na uwrociach One-Touch™, łączyć się z nowym systemem nawigacji satelitarnej Auto-Guide 3000 czy tez współpracować z narzędziami za pomocą sterowania ISOBUS. Sieć Intellitronics rozporządza systemem Power Management (Zarządzania Mocą), dzięki czemu ciągnik płynnie zmienia biegi i jednocześnie maleje zużycie paliwa.
Żaden inny producent nie daje Ci tyle możliwości, by pokierować inwestycja ku sukcesowi w tak inteligentny sposób, jak Challenger.
Wykorzystane technologie:
Tractor Management Centre
(Centrum Zarzadzania Ciągnikiem – TMC) to innowacyjny wyświetlacz danych z ergonomicznymi elementami sterowniczymi. Kolorowy ekran TMC przedstawia dane o osiągach w prosty i przejrzysty sposób, dzięki czemu łatwo zoptymalizujesz prace. Za pomocą TMC możesz korzystać ze znanych już udogodnień, czyli np. systemu zarządzania na uwrociach One-Touch, nawigacji Auto-Guide 3000 oraz systemu Power Management. Kolejna nowa funkcja to możliwość podłączenia każdego ciągnika serii MT700E do systemu magistrali danych ISOBUS (wg normy ISO 11783).
Kabina Pinnacle View™
Większa powierzchnia szyb: doskonała widoczność i więcej miejsca w kabinie niż w jakimkolwiek konkurencyjnym ciągniku tej klasy. System wentylacji Surround-Flow™ kieruje powietrze przez idealnie umieszczone nawiewy i kanały, gwarantując najlepszy jego przepływ i stabilną temperaturę w kabinie.
Nowy silnik AGCO Power AP98-4
Pojemność 9,8 litra i dwie turbosprężarki z chłodnicą inter-Charge Air Cooler (iCAC) - oto silnik, który spełnia wymagania ostatniego, 4-ego stopnia ograniczeń emisji spalin, jednocześnie z doskonałą ekonomią pracy i niskim poziomem hałasu. Silnik wyposażono w elektronicznie sterowana recyrkulacje schłodzonych spalin i elektronicznie sterowany wentylator, które również przyczyniają się do małego spalania.
Układ hydrauliczny
Oferuje najwyższą wydajność na rynku. Może zasilać aż sześć zaworów hydraulicznych z wydajnością 223 litrów na minutę, zapewniając pełną reakcję na sterowanie. Dostępne są również fabrycznie montowane pompy hydrauliczne o wydajności 321 l/min.
Unikalny system Mobil-Trac
Wszechstronny i wytrzymały układ Mobil-Trac wyposażony we wbudowane ramię reakcyjne zapewnia doskonałe napięcie gąsienicy i dłuższa żywotność podwozia. Masa jest równo rozłożona na szerokich i długich gąsienicach, co zapewnia znakomitą przyczepność, minimalizuje poślizg i zmniejsza zagęszczenie gruntu. Zmiana rozstawu gąsienic staje się prosta i nie wymaga ich luzowania.
System zawieszenia Opti-Ride
Podwozie zawieszone na poduszkach Marsh Mellow®, podwieszona belka ramy oraz wahliwe rolki przekładają się na idealna amortyzacje drgań zarówno w polu, jak i na drodze.
Układ przeniesienia napędu
Układ przeniesienia napędu zaprojektowano od podstaw z myślą o ciągniku z gąsienicami gumowymi. Pełna moc uzyskiwana od nowego silnika AGCO Power przenoszona jest od koła zamachowego poprzez skrzynie biegów Powershift bezpośrednio na koła napędowe układu gąsienicowego. Skrzynia biegów 16F/4R Powershift zaprojektowana jest z myślą o najwyższej trwałości i wydajności.
Więcej opcji wyposażenia podwozia
Dzięki nim można idealnie dopasować ciągnik do jego przeznaczenia. Możesz wybrać szerokość gąsienic, rodzaj protektora bieżnika oraz szerokość kół napinających, rolek jezdnych i kół napędowych środkowych, by jak najlepiej wykonać zaplanowana prace.