MODEL
6250 Terrus CVT | 6270 Terrus CVT | 6300 Terrus CVT |
Silnik
Liczba cylindrów | 6 | 6 | 6 |
Typ | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową |
Poziom emisji | Stage V | Stage V | Stage V |
Pojemność silnika | 6 728 | 6 728 | 6 728 |
Charakterystyka silnika
Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | - | - | - |
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) | 273 (195) | 288 (212) | 313 (230) |
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) | 1 800 | 1 800 | 1 800 |
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | - | - | - |
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) | 250 (184) | 271 (199) | 300 (221) |
Znamionowa prędkość obrotowa silnika | 2 100 | 2 100 | 2 100 |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | - | - | - |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | 1 173 przy 1 400 | 1 194 przy 1 400 | 1 282 przy 1 400 |
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) | 40 / - | 32 / - | 28 / - |
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) | 410 / 96 | 630 / 96 | 630 / 96 |
Przekładnia standardowa
Typ przekładni napędowej | S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa | S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa | S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa |
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) | 40 Eco / 50 Eco | 40 Eco / 50 Eco | 40 Eco / 50 Eco |
Powershuttle | Standard | Standard | Standard |
Biegi pełzające | zintegrowany | zintegrowany | zintegrowany |
Wał odbioru mocy
Rodzaj WOM | Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM | Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM | Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM |
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika | 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583 | 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583 | 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 930 / 1 598 / 1 853 / 1 583 |
Prędkość opcjonalna przy obr/min | - | - | - |
Napęd jezdny grupowy | - | - | - |
Typ wału | 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) | 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) | 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) |
Przedni WOM i zaczep
Prędkość standardowa przy obr/min | 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585 | 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585 | 1 000 / 1 000E przy 1 886 / 1 585 |
Udźwig zaczepu przedniego (kg) | 5 821 | 5 821 | 5 821 |
Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)
2WD | - | - | - |
4WD | Tak | Tak | Tak |
Zawieszenie osi przedniej | Standard | Standard | Standard |
Kąt skrętu (°) | 55 | 55 | 55 |
Minimalny promień skrętu (m) | 7,7 | 7,7 | 7,7 |
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania |
Typ hamulca roboczego | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne |
Układ przeciwblokujący ABS | Opcja | Opcja | Opcja |
Układ hydrauliczny
Typ układu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu |
165 / - | 165 / 220 | 165 / 220 | |
215 | 215 | 215 | |
Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy | |
11 058 | 11 058 | 11 058 | |
10 305 | 10 305 | 10 305 | |
5 elek. | 5 elek. | 5 elek. | |
3 | 3 | 3 | |
0-60 sekund | 0-60 sekund | 0-60 sekund | |
Kat. III N | Kat. III / IV N | Kat. III / IV N | |
Standard | Standard | Standard |
Do wyboru są trzy modele wyposażone w wysoce wydajne i niezawodne silniki o mocy znamionowej 250, 270 lub 300 KM. Dzięki swemu idealnemu stosunkowi masy do mocy ciągniki TERRUS CVT idealnie sprawdzają się zarówno przy pracach transportowych, jak i polowych. Najmocniejszy koń w naszej stajni posiada jednak również inne mocne strony – a mianowicie rewelacyjny komfort: amortyzowana oś przednia oraz luksusowa i szczególnie cicha kabina zapewniają relaksowe środowisko pracy i ograniczają zmęczenie operatora. Na pokładzie czekają najnowocześniejsze technologie, takie jak S-TECH, S-GUIDE, S-TURN II, ISOBUS III, Easy-Tronic II oraz S-Fleet. Ma się czym pochwalić, ten nasz nowy Terrus CVT.