thumbnail
Dodane: 12 marzec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr Profi CVT

MODEL

  4115 Profi CVT 4125 Profi CVT 4135 Profi CVT 4145 Profi CVT 6145 Profi CVT

Silnik

Liczba cylindrów 4 4 4 4 6
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV Stage IV
Pojemność silnika 4 485 4 485 4 485 4 485 6 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 145 (107) 155 (114) 169 (124) 175 (129) 175 (129)
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 125 (92) 135 (99) 145 (107) 155 (114) 158 (116)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 131 (96) 140 (103) 155 (114) 160 (118) 165 (121)
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 116 (85) 125 (92) 135 (99) 145 (107) 145 (107)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200 2 200 2 200 2 200 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 590 przy 1.500 637 przy 1.500 700 przy 1.500 700 przy 1.500 740 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 528 przy 1 500 560 przy 1 500 605 przy 1 500 650 przy 1 500 650 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 41 / 42 40 / 43 40 / 42 40 / 37 40 / 40
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5 210 (250) / 39,5

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco
Powershuttle Standard Standard Standard Standard Standard
Biegi pełzające zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany

Wał odbioru mocy

Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnikaRodzaj WOM Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowy Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 3 100 3 100 3 100 3 100 3 100

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - - - -
4WD Tak Tak Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
Kąt skrętu (°) 55 55 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,6 4,6 4,6 4,6 4,6
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS - - - - -

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 133 / - 133 / - 133 / - 133 / - 133 / -
Ciśnienie w układzie (bar) 210 210 210 210 210
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig 7 864 7 864 7 864 7 864 7 864
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 6 796 6 796 6 796 6 796 6 796
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 4 elek. 4 elek. 4 elek. 4 elek. 4 elek.
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3 3 3 3 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-30 sekund 0-30 sekund 0-30 sekund 0-30 sekund 0-30 sekund
Kategoria Kat. II / III Kat. II / III Kat. II / III Kat. II / III Kat. II / III
Kontrola poślizgu Opcja Opcja Opcja Opcja Opcja
opis Innowacyjny model Profi CVT z S-ControlTM z bezstopniową przekładnią CVT i technologią ISOBUS III zapewnia maksimum komfortu.

 

Innowacyjny ciągnik Profi CVT z 4- i 6-cylindrowymi silnikami o mocy od 116 do 145 KM, przekładnią S-ControlTM CVT i magistralą ISOBUS III zapewnia operatorowi maksymalny komfort i łatwość obsługi. Ta seria ciągników stanowi synonim wysokiej wydajności i równie wysokiego komfortu. Ekonomiczne silniki ECOTECH, aktywna blokada postojowa i podwójne sprzęgło oraz kompletnie odświeżone wzornictwo spełnią wymogi nawet najbardziej wymagających. Z ciągnikiem Profi CVT poradzisz sobie z każdą pracą, w czym pomoże Ci również szczególnie wydajny układ hydrauliczny.