thumbnail
Dodane: 17 lipiec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr Profi CVT Agroperfekt

Innowacyjny ciągnik Profi CVT z 4- i 6-cylindrowymi silnikami o mocy od 116 do 145 KM, przekładnią S-ControlTM CVT i magistralą ISOBUS III zapewnia operatorowi maksymalny komfort i łatwość obsługi. Ta seria ciągników stanowi synonim wysokiej wydajności i równie wysokiego komfortu. Ekonomiczne silniki ECOTECH, aktywna blokada postojowa i podwójne sprzęgło oraz kompletnie odświeżone wzornictwo spełnią wymogi nawet najbardziej wymagających. Z ciągnikiem Profi CVT poradzisz sobie z każdą pracą, w czym pomoże Ci również szczególnie wydajny układ hydrauliczny.

KABINA

Dzięki komfortowej kabinie serii Profi CVT nawet bardzo długie zadania stają się przyjemnością. Niezależnie od rodzaju terenu i podłoża, po którym porusza się Profi CVT, kabina zapewnia zawsze maksymalny komfort jazdy i bezpieczeństwo. Dostęp do kabiny jest możliwy z obu stron, jest ona dostępna zarówno z niską, jak i z wysoką kabiną, a także z amortyzacją.
 

WIDOCZNOŚĆ

Dzięki panoramicznej kabinie opartej na 4 słupkach z obszernymi przeszklonymi powierzchniami, przezroczystym oknem dachowym i jednoczęściowej szybie przedniej operator cieszy się idealną, nieograniczoną widocznością we wszystkich kierunkach. Pakiet świateł roboczych LED gwarantuje doskonałą widoczność również po nastaniu zmroku.
 

SILNIK

Elektronicznie sterowane silniki diesla już przy niskich prędkościach obrotowych bez wysiłku radzą sobie z każdym wyzwaniem. W ciągnikach serii Profi zastosowano silniki o mocy znamionowej od 116 do 145 KM, przy czym w głównym zakresie roboczym silnika, mieszczącym się w przedziale od 1500 do 1900 obr/min, system Power Plus pozwala rozwinąć dodatkową moc, sięgającą nawet 34 KM.
 

PRZEKŁADNIA

Do najważniejszych zalet konstrukcji przekładni bezstopniowej S-ControlTM CVT (Continuously Variable Transmission) należą dynamika i płynność jazdy. Inteligentna współpraca podzespołów hydraulicznych i mechanicznych zapewnia oszczędną eksploatację bez konieczności rezygnacji z doskonałych osiągów. Dzięki bezstopniowemu przenoszeniu mocy operator bez wysiłku potrafi sobie poradzić z każdym możliwym do wyobrażenia zadaniem.
 

WOM

Wał odbioru mocy w serii Profi CVT obsługuje trzy wybierane przez operatora prędkości. Aby równocześnie wykorzystywać narzędzia z przodu i z tyłu ciągnika, na przykład podczas pracy łączonej z kosiarką przednią i tylną, dostępny jest opcjonalnie przedni TUZ z WOM, znacznie zwiększający produktywność.
 

HYDRAULIKA

Układ zawieszenia, podobnie jak dodatkowe urządzenia sterownicze modeli STEYR Profi CVT napędzane są przez układ hydrauliczny CCLS (zamknięty obieg oleju) o natężeniu przepływu do 133 l/min. System ten gwarantuje pełną wydajność we właściwym czasie i miejscu.
 

KOMFORT PROWADZENIA

Moc modeli Profi CVT można przenosić na podłoże w komfortowy dla kierowcy sposób, celem jej optymalnego wykorzystania. Umożliwia to aktywne zarządzanie trakcją, a także szereg innych elementów wyposażenia ciągnika, optymalizujących proces kierowania i hamowania ciągnika w każdej sytuacji.

ilnik

Liczba cylindrów 4
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage IV
Pojemność silnika 4 485

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 145 (107)
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 125 (92)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 131 (96)
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 116 (85)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 590 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 528 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 41 / 42
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 210 (250) / 39,5

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco / 50 Eco
Powershuttle Standard
Biegi pełzające zintegrowany

Wał odbioru mocy

Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnikaRodzaj WOM Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowy Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 3 100

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD -
4WD Tak
Zawieszenie osi przedniej Opcja
Kąt skrętu (°) 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,6
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS -

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 133 / -
Ciśnienie w układzie (bar) 210
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig 7 864
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 6 796
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 4 elek.
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-30 sekund
Kategoria Kat. II / III
Kontrola poślizgu Opcja