thumbnail
Dodane: 17 lipiec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr Profi Agroperfekt

Wydajność i wszechstronność w świeżej stylistyce. Nasza seria Profi sprawdza się przy pracach w polu, na pastwiskach i w zagrodzie. Do wyboru są trzy warianty, dające łącznie 15 różnych modeli o mocy od 116 do 145 KM.

Ciągniki serii Profi posiadają na wyposażeniu 8-stopniową przekładnię przełączalną pod obciążeniem z 24 biegami do jazdy do przodu i 24 biegami wstecznymi. Gama ciągników Profi obejmuje wiele modeli z 4- lub 6-cylindrowymi silnikami o mocy od 116 do 145 KM i pozwala każdemu na wybór optymalnej maszyny. Ciągniki serii Profi posiadają więcej rozwiązań elektronicznych i sprawdzony dobrze w praktyce podłokietnik z Multicontrollerem, a ich komfort wszedł na wyższy poziom.
 

WIDOCZNOŚĆ

Dzięki panoramicznej kabinie opartej na 4 słupkach z obszernymi przeszklonymi powierzchniami, przezroczystym oknem dachowym i jednoczęściowej szybie przedniej operator cieszy się idealną, nieograniczoną widocznością we wszystkich kierunkach. Pakiet świateł roboczych LED gwarantuje doskonałą widoczność również po nastaniu zmroku.
 

SILNIK

Elektronicznie sterowane silniki diesla już przy niskich prędkościach obrotowych bez wysiłku radzą sobie z każdym wyzwaniem. W ciągnikach serii Profi zastosowano silniki o mocy znamionowej od 116 do 145 KM, przy czym w głównym zakresie roboczym silnika, mieszczącym się w przedziale od 1500 do 1900 obr/min, system Power Plus pozwala rozwinąć dodatkową moc, sięgającą nawet 34 KM.
 

PRZEKŁADNIA

W modelach Profi zastosowano przekładnię S-ControlTM 8. Ta innowacyjna, 8-stopniowa przekładnia przełączalna pod obciążeniem posiada po 24 biegi do jazdy do przodu i wstecz oraz szereg funkcji automatycznych, które nie tylko znacznie zwiększają wydajność ciągnika, lecz również komfort jazdy.


WOM

Wał odbioru mocy w serii Profi obsługuje trzy wybierane przez operatora prędkości. Aby równocześnie wykorzystywać narzędzia z przodu i z tyłu ciągnika, na przykład podczas pracy łączonej z kosiarką przednią i tylną, dostępny jest opcjonalnie przedni TUZ z WOM, znacznie zwiększający produktywność.
 

HYDRAULIKA

Układ zawieszenia, podobnie jak dodatkowe urządzenia sterownicze modeli STEYR Profi Classic napędzane są przez układ hydrauliczny OCLS (otwarty obieg oleju) o natężeniu przepływu 86 l/min lub układ hydrauliczny CCLS (zamknięty obieg oleju) o natężeniu przepływu 150 l/min. System ten gwarantuje pełną wydajność we właściwym czasie i miejscu.
 

KOMFORT PROWADZENIA

Moc modeli Profi można przenosić na podłoże w komfortowy dla kierowcy sposób, celem jej optymalnego wykorzystania. Umożliwia to aktywne zarządzanie trakcją, a także szereg innych elementów wyposażenia ciągnika, optymalizujących proces kierowania i hamowania ciągnika w każdej sytuacji.


Silnik

Liczba cylindrów 4
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage IV
Pojemność silnika 4 485

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 145 (107)
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 125 (92)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 131 (96)
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 116 (85)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 590 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 528 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 41 / 42
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 210 (250) / 39,5

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control 8-biegowa 24x24 Semi-Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40
Powershuttle Standard
Biegi pełzające -

Opcjonalna przekładnia 1

Typ przekładni napędowej S-Control 8-biegowa 48x48 Semi-Powershift
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40
Powershuttle Standard
Biegi pełzające Standard

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 592 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowy Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 3 100

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD -
4WD Tak
Zawieszenie osi przedniej Opcja
Kąt skrętu (°) 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,6
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS -

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o stałym wydatku (Pompa o zmiennym wydatku i z kompensacją natężenia przepływu)
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 86 / 150
Ciśnienie w układzie (bar) 190 / 210
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig 7 115 / 7 864
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 6 796
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 4 elek.
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-30 sekund
Kategoria Kat. II / III
Kontrola poślizgu Opcja