MODEL
4075 Kompakt | 4085 Kompakt | 4095 Kompakt | 4105 Kompakt | 4115 Kompakt |
Silnik
Liczba cylindrów | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Typ | Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo | Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo | Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo | Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo | Silnik wysokoprężny Common-Rail, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo |
Poziom emisji | Stage IIIB | Stage IIIB | Stage IIIB | Stage IIIB | Stage IIIB |
Pojemność silnika | 3 400 | 3 400 | 3 400 | 3 400 | 3 400 |
Charakterystyka silnika
Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | - | - | - | - | - |
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) | - | - | - | - | - |
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) | - | - | - | - | - |
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | - | - | - | - | - |
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) | 75 (55) | 86 (63) | 99 (73) | 107 (79) | 114 (84) |
Znamionowa prędkość obrotowa silnika | 2 300 | 2 300 | 2 300 | 2 300 | 2 300 |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | - | - | - | - | - |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | 309 przy 1 500 | 351 przy 1 500 | 407 przy 1 500 | 444 przy 1 500 | 457 przy 1 500 |
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) | 36 | 34 | 34 | 35 | 32 |
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) | 115 | 115 | 115 | 115 | 115 |
Przekładnia standardowa
Typ przekładni napędowej | 12 x 12 Synchroshift | 12 x 12 Synchroshift | 12 x 12 Synchroshift | 12 x 12 Synchroshift | 12 x 12 Synchroshift |
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Powershuttle | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja |
Biegi pełzające | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja |
Opcjonalna przekładnia 1
Typ przekładni napędowej | 2-biegowa 24 x 24 Powershift | 2-biegowa 24 x 24 Powershift | 2-biegowa 24 x 24 Powershift | 2-biegowa 24 x 24 Powershift | 2-biegowa 24 x 24 Powershift |
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Powershuttle | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard |
Biegi pełzające | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja |
Opcjonalna przekładnia 2
Typ przekładni napędowej | 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami | 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami | 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami | 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami | 24 x 24 Synchroshift z mechanicznymi półbiegami |
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Powershuttle | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja |
Biegi pełzające | - | - | - | - | - |
Wał odbioru mocy
Rodzaj WOM | załączanie elektro-hydrauliczne | załączanie elektro-hydrauliczne | załączanie elektro-hydrauliczne | załączanie elektro-hydrauliczne | załączanie elektro-hydrauliczne |
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika | 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 | 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 | 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 | 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 | 540 / 540E / 1 000 przy 1 876 / 1 535 / 2 125 |
Prędkość opcjonalna przy obr/min | - | - | - | - | - |
Napęd jezdny grupowy | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja |
Typ wału | 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) | 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) | 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) | 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) | 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) |
Przedni WOM i zaczep
Prędkość standardowa przy obr/min | 1 000 przy 1 920 | 1 000 przy 1 920 | 1 000 przy 1 920 | 1 000 przy 1 920 | 1 000 przy 1 920 |
Udźwig zaczepu przedniego (kg) | 1 670 | 1 670 | 1 670 | 1 670 | 1 670 |
Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)
2WD | - | - | - | - | - |
4WD | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak |
Zawieszenie osi przedniej | - | - | - | - | - |
Kąt skrętu (°) | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 |
Minimalny promień skrętu (m) | 4,33 | 4,33 | 4,33 | 4,33 | 4,33 |
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej | Elektrohydraulicznie | Elektrohydraulicznie | Elektrohydraulicznie | Elektrohydraulicznie | Elektrohydraulicznie |
Typ hamulca roboczego | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne |
Układ przeciwblokujący ABS | - | - | - | - | - |
Układ hydrauliczny
Typ układu | Pompę o stałym wydatku | Pompę o stałym wydatku | Pompę o stałym wydatku | Pompę o stałym wydatku | Pompę o stałym wydatku |
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 |
Ciśnienie w układzie (bar) | - | - | - | - | - |
Typ sterowania | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) |
Maks. udźwig | 3 700 | 3 700 | 3 700 | 3 700 | 3 700 |
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) | 3 350 | 3 350 | 3 350 | 3 350 | 3 350 |
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej | - | - | - | - | - |
Kategoria | Kat. II | Kat. II | Kat. II | Kat. II | Kat. II |
Kontrola poślizgu | - | - | - | - | - |
Nowy Kompakt Steyr zrewolucjonizował kalkulację kosztów i zysków. Jest lekki, zwrotny i elastyczny oraz wyposażony w sprawdzoną technologię. Kompakt jest idealnym narzędziem do praktycznie każdego zadania. Silniki o mocy od 75 do 114 KM i wyjątkowy współczynnik mocy do wagi gwarantują optymalną efektywność w terenach trawiastych. Dzięki swojej unikalnej zwrotności klasa Kompakt jest także optymalnym narzędziem dla ładowacza czołowego przy pracach w budynkach i gospodarstwie.
kontakt
Stwórzmy coś wyjątkowego razem.