thumbnail
Dodane: 12 marzec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr Expert CVT

dane techniczne

MODEL

  4100 Expert CVT 4110 Expert CVT 4120 Expert CVT 4130 Expert CVT

Silnik

Liczba cylindrów 4 4 4 4
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 16-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage V Stage V Stage V Stage V
Pojemność silnika 4 485 4 485 4 485 4 485

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - - -
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 110 (81) 120 (88) 130 (96) 140 (103)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 700 - 1 900 1 700 - 1 900 1 700 - 1 900 1 700 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) - - - -
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 100 (74) 110 (81) 120 (88) 130 (96)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200 2 200 2 200 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) - - - -
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 520 przy 1 300 551 przy 1 300 610 przy 1 300 630 przy 1 300
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 48 / - 44 / - 46 / - 41 / -
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 180 / 19 180 / 19 180 / 19 180 / 19

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT- Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco 40 Eco 40 Eco 40 Eco
Powershuttle Standard Standard Standard Standard
Biegi pełzające zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym Ze zmianą kierunku, z progresywnym załączaniem elektro-hydraulicznym
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893 540 / 540E / 1 000 przy 1 969 / 1 546 / 1 893
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 546 / 1 893 / 1 621
Napęd jezdny grupowy Opcja Opcja Opcja Opcja
Typ wału 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów) 1 3/8-calowy, 21 wypustów (1 3/8-calowy, 6 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 920 1 000 przy 1 920 1 000 przy 1 920 1 000 przy 1 920
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 2 300 2 300 2 300 2 300

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - - -
4WD Tak Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Opcja Opcja Opcja Opcja
Kąt skrętu (°) 55 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 4,5 4,5 4,5 4,5
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS - - - -

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 110 / - 110 / - 110 / - 110 / -
Ciśnienie w układzie (bar) 200 200 200 200
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) z funkcją sterowania zaczepem podczas jazdy
Maks. udźwig 5 600 5 600 5 600 5 600
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 4 200 4 200 4 200 4 200
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 4 4 4 4
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3 3 3 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-30 sekund 0-30 sekund 0-30 sekund 0-30 sekund
Kategoria Kat. II / III N Kat. II / III N Kat. II / III N Kat. II / III N
Kontrola poślizgu Opcja Opcja Opcja Opcja
opis Specjalnie nadaliśmy nowej serii ciągników marki STEYR nazwę „Expert”, aby podkreślić symbiotyczne połączenie kompaktowych wymiarów, silniki o najwyższej mocy w branży oraz najwyższy w tej klasie maszyn komfort. Ten nowy ciągnik posiada profesjonalną specyfikację i wszechstronność, dzięki czemu doskonale zdaje egzamin przy wykonywaniu prac na łąkach, kultywacji gleby i transporcie zarówno w gospodarstwach rolnych, jak i firmach komunalnych.

 

Nowy STEYR Expert CVT, ze znajomym wyglądem charakterystycznym dla marki STEYR, jest skierowany do klientów, którzy potrzebują ciągnika odznaczającego się wysoką wydajnością, która mieści się w kompaktowych rozmiarach, oraz najwyższym poziomem komfortu.

Przekładnia bezstopniowa S-ControlTM CVT, spełniający wymogi normy Stage V silnik z układem HI-eSCR2, wydajna pompa hydrauliczną CCLS o wydatku 110 l/min, amortyzowana, przestronna kabina i oś przednia to tylko niektóre z ich atutów. Ciągnik ten jest jedną z naszych odpowiedzi na rosnące wymagania naszych klientów, ponieważ dzięki modelowi Expert CVT technologia CVT jest teraz dostępna w segmencie 100 KM.

Dla ekspertów to, co najlepsze, jest zaledwie wystarczająco dobre.