thumbnail
Dodane: 12 marzec 2020 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik Steyr ABSOLUT CVT

dane techniczne

MODEL

  6185 ABSOLUT CVT 6200 ABSOLUT CVT 6220 ABSOLUT CVT 6240 ABSOLUT CVT

Liczba cylindrów

Liczba cylindrów 6 6 6 6
Typ Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową
Poziom emisji Stage V Stage V Stage V Stage V
Pojemność silnika 6 728 6 728 6 728 6 728

Charakterystyka silnika

Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 225 (166) 245 (180) 260 (192) 270 (199)
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) 200 (147) 220 (162) 240 (177) 260 (192)
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900 1 800 - 1 900
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) 205 (151) 225 (165) 240 (177) 260 (192)
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) 180 (132) 200 (147) 220 (162) 240 (177)
Znamionowa prędkość obrotowa silnika 2 200 2 200 2 200 2 200
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 940 przy 1.500 1.035 przy 1.500 1.100 przy 1.500 1.160 przy 1.500
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) 840 przy 1 500 930 przy 1 500 1 000 przy 1 500 1 100 przy 1 500
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) 46 / 44 46 / 44 46 / 44 44 / 40
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) 390 / 48 390 / 48 390 / 48 390 / 48

Przekładnia standardowa

Typ przekładni napędowej S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco 40 Eco / 50 Eco
Powershuttle Standard Standard Standard Standard
Biegi pełzające zintegrowany zintegrowany zintegrowany zintegrowany

Wał odbioru mocy

Rodzaj WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583
Prędkość opcjonalna przy obr/min 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700
Napęd jezdny grupowy - - -  
Typ wału 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów)

Przedni WOM i zaczep

Prędkość standardowa przy obr/min 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895 1 000 przy 1 895
Udźwig zaczepu przedniego (kg) 3 785 3 785 3 785 3 785

Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)

2WD - - - -
4WD Tak Tak Tak Tak
Zawieszenie osi przedniej Standard Standard Standard Standard
Kąt skrętu (°) 55 55 55 55
Minimalny promień skrętu (m) 6,1 6,1 6,1 6,1
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania
Typ hamulca roboczego Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne
Układ przeciwblokujący ABS Opcja Opcja Opcja Opcja

Układ hydrauliczny

Typ układu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) 154 / 173 154 / 173 154 / 173 154 / 173
Ciśnienie w układzie (bar) 210 210 210 210
Typ sterowania Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy
Maks. udźwig 10 463 10 463 10 463 10 463
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) 7 280 7 280 7 280 7 280
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 5 elek. 5 elek. 5 elek. 5 elek.
Maks liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej 3 3 3 3
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund 0-60 sekund
Kategoria Kat. III Kat. III Kat. III Kat. III
Kontrola poślizgu Standard Standard Standard Standard
opis Na polu lub na użytkach zielonych, w transporcie lub w przemyśle: STEYR Absolut CVT jest dostosowany do każdego wyzwania i zaprojektowany tak, aby być praktycznie najlepszym koniem roboczym. Bezstopniowa przekładnia i liczne innowacje techniczne zapewniają tej serii doskonały komfort pracy i obsługi, a także niezrównaną oszczędność. Dostępny jest wybór czterech maszyn o mocy od 185 do 240 KM. Łączy je jedno: unikalna przekładnia gwarantująca doskonałą wydajność.

 

Automatyczny, oparty o DGPS, system prowadzenia S-Guide pracuje z najwyższą precyzją. Zapewnia równoległe prowadzenie po właściwym pasie przy pracach na pasie prostym i na zakrętach. Przy powtarzalnej dokładności do 1,5 cm (RTK+), nawet przy trudnych warunkach podłoża i pogodowych, czy też w ciemności nie ma ryzyka, że dojdzie do nakładania się lub luk. Oprócz satelitów GPS wykorzystywane są również sygnały satelitów GLONASS. W celu uzyskania maksymalnej dokładności odbierane sygnały satelitów są automatycznie korygowane przy użyciu danych ze stacji naziemnej za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej.

 

Dzięki technologii xFill, standardowo wdrożonej we wszystkich rozwiązaniach RTK, utrata sygnału może być kompensowana nawet przez 20 minut.

 

Rozwiązanie S-TECH dostępne jest różnych wariantach, charakteryzujących się różnymi stopniami dokładności. Od prostego dodatkowego rozwiązania, czyli opierającego się na GPS EZ-Pilot, aż po zintegrowane pełne wyposażenie S-Guide z monitorem dotykowym S-Tech 700, który można stosować zamiennie w różnych pojazdach posiadanych przez gospodarstwo.

 

System ten umożliwia pobranie danych roboczych maszyny w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci komórkowej. W ten sposób kierownictwo parku maszynowego może stale pozostawać w kontakcie z maszynami i kierowcami, jak również wysyłać i otrzymywać dane w czasie rzeczywistym. Pozwala to uzyskać wyższą produktywność i zorganizować w optymalny sposób flotę maszyn.