MODEL
6185 ABSOLUT CVT | 6200 ABSOLUT CVT | 6220 ABSOLUT CVT | 6240 ABSOLUT CVT |
Liczba cylindrów
Liczba cylindrów | 6 | 6 | 6 | 6 |
Typ | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową | Silnik wysokoprężny z szyną Common Rail, 24-zaworowy, z turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową |
Poziom emisji | Stage V | Stage V | Stage V | Stage V |
Pojemność silnika | 6 728 | 6 728 | 6 728 | 6 728 |
Charakterystyka silnika
Maksymalna moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | 225 (166) | 245 (180) | 260 (192) | 270 (199) |
Maksymalna moc silnika (KM (kW)) | 200 (147) | 220 (162) | 240 (177) | 260 (192) |
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy (obr/min) | 1 800 - 1 900 | 1 800 - 1 900 | 1 800 - 1 900 | 1 800 - 1 900 |
Znamionowa moc silnika z systemem zarządzania mocą (KM(KW)) | 205 (151) | 225 (165) | 240 (177) | 260 (192) |
Znamionowa moc silnika (KM (kW)) | 180 (132) | 200 (147) | 220 (162) | 240 (177) |
Znamionowa prędkość obrotowa silnika | 2 200 | 2 200 | 2 200 | 2 200 |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | 940 przy 1.500 | 1.035 przy 1.500 | 1.100 przy 1.500 | 1.160 przy 1.500 |
Maksymalny moment obrotowy z systemem zarządzania mocą (nm przy obr/min) | 840 przy 1 500 | 930 przy 1 500 | 1 000 przy 1 500 | 1 100 przy 1 500 |
Przyrost momentu, tryb standardowy/zarządznia mocą (%) | 46 / 44 | 46 / 44 | 46 / 44 | 44 / 40 |
Pojemność zbiornika paliwa/mocznika (l) | 390 / 48 | 390 / 48 | 390 / 48 | 390 / 48 |
Przekładnia standardowa
Typ przekładni napędowej | S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa | S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa | S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa | S-Control CVT-Przekładnia bezstopniowa |
Maksymalna prędkosć jazdy do przodu (km/h) | 40 Eco / 50 Eco | 40 Eco / 50 Eco | 40 Eco / 50 Eco | 40 Eco / 50 Eco |
Powershuttle | Standard | Standard | Standard | Standard |
Biegi pełzające | zintegrowany | zintegrowany | zintegrowany | zintegrowany |
Wał odbioru mocy
Rodzaj WOM | Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM | Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM | Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM | Elektrohydrauliczny, z dostępnym automatycznym sterowaniem WOM |
Prędkość standardowa WOM przy obrotach silnika | 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 | 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 | 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 | 540 / 540E / 1 000 / 1 000E przy 1 931 / 1 598 / 1 912 / 1 583 |
Prędkość opcjonalna przy obr/min | 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 | 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 | 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 | 540E / 1 000 lub 1 000 / 1 000E przy 1 569 / 1 893 lub 1 893 / 1 700 |
Napęd jezdny grupowy | - | - | - | |
Typ wału | 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) | 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) | 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) | 1 3/8-calowy (1 3/8-calowy, 6 wypustów lub 1 3/4-calowy, 20 wypustów) |
Przedni WOM i zaczep
Prędkość standardowa przy obr/min | 1 000 przy 1 895 | 1 000 przy 1 895 | 1 000 przy 1 895 | 1 000 przy 1 895 |
Udźwig zaczepu przedniego (kg) | 3 785 | 3 785 | 3 785 | 3 785 |
Napęd i układ kierowniczy (przeniesienie napędu)
2WD | - | - | - | - |
4WD | Tak | Tak | Tak | Tak |
Zawieszenie osi przedniej | Standard | Standard | Standard | Standard |
Kąt skrętu (°) | 55 | 55 | 55 | 55 |
Minimalny promień skrętu (m) | 6,1 | 6,1 | 6,1 | 6,1 |
Typ blokady mechanizmu różnicowego osi tylnej | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania | Wielotarczowy mokry z systemem zarządzania |
Typ hamulca roboczego | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne | Załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne |
Układ przeciwblokujący ABS | Opcja | Opcja | Opcja | Opcja |
Układ hydrauliczny
Typ układu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu | Pompa o zmiennym wydatku, z kompensacją ciśnienia/przepływu |
Maks. natężenie przepływu pompy w wersji standardowej / opcji (l) | 154 / 173 | 154 / 173 | 154 / 173 | 154 / 173 |
Ciśnienie w układzie (bar) | 210 | 210 | 210 | 210 |
Typ sterowania | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy | Elektroniczne sterowanie zaczepem (EHC) ze sterowaniem podczas jazdy |
Maks. udźwig | 10 463 | 10 463 | 10 463 | 10 463 |
Udźwig wg normy OECD, w całym zakresie przy 610 mm (kg) | 7 280 | 7 280 | 7 280 | 7 280 |
Maks. liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej | 5 elek. | 5 elek. | 5 elek. | 5 elek. |
Maks liczba międzyosiowych zaworów hydrauliki zewnętrznej | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sterowanie czasowe zaworami hydrauliki zewnętrznej | 0-60 sekund | 0-60 sekund | 0-60 sekund | 0-60 sekund |
Kategoria | Kat. III | Kat. III | Kat. III | Kat. III |
Kontrola poślizgu | Standard | Standard | Standard | Standard |
Automatyczny, oparty o DGPS, system prowadzenia S-Guide pracuje z najwyższą precyzją. Zapewnia równoległe prowadzenie po właściwym pasie przy pracach na pasie prostym i na zakrętach. Przy powtarzalnej dokładności do 1,5 cm (RTK+), nawet przy trudnych warunkach podłoża i pogodowych, czy też w ciemności nie ma ryzyka, że dojdzie do nakładania się lub luk. Oprócz satelitów GPS wykorzystywane są również sygnały satelitów GLONASS. W celu uzyskania maksymalnej dokładności odbierane sygnały satelitów są automatycznie korygowane przy użyciu danych ze stacji naziemnej za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej.
Dzięki technologii xFill, standardowo wdrożonej we wszystkich rozwiązaniach RTK, utrata sygnału może być kompensowana nawet przez 20 minut.
Rozwiązanie S-TECH dostępne jest różnych wariantach, charakteryzujących się różnymi stopniami dokładności. Od prostego dodatkowego rozwiązania, czyli opierającego się na GPS EZ-Pilot, aż po zintegrowane pełne wyposażenie S-Guide z monitorem dotykowym S-Tech 700, który można stosować zamiennie w różnych pojazdach posiadanych przez gospodarstwo.
System ten umożliwia pobranie danych roboczych maszyny w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci komórkowej. W ten sposób kierownictwo parku maszynowego może stale pozostawać w kontakcie z maszynami i kierowcami, jak również wysyłać i otrzymywać dane w czasie rzeczywistym. Pozwala to uzyskać wyższą produktywność i zorganizować w optymalny sposób flotę maszyn.