Zaloguj się, aby pobrać plik
O kluczowej roli marketingu w działalności firm we współczesnym świecie nie trzeba już nikogo przekonywać.
Dzięki wieloaspektowości marketing może być traktowany jako jedna z filozofii zarządzania produktem oraz firmą.
nr katalogowy Gospodarz.pl: | 3 |
Wersja pliku: | |
Waga pliku: | 1.38 MB |
Format pliku: | |
Opublikowano: | 2011-12-17 |

Tworzenie odpowiednich kanałów dystrybucji, stosowanie narzędzi promocji, a przede wszystkim tworzenie produktu i usług dostosowanych do potrzeb dbiorcy powinno być podstawowymi kierunkiem działania nawet najmniejszej firmy. Marketing jest właśnie sztuką łączenia wszystkich tych elementów w jedną spójną całość i zarządzania nimi.
Dzięki wieloaspektowości marketing może być traktowany jako jedna z filozofii zarządzania produktem oraz firmą.
Tagi: internet, firma, cdr, centrum doradztwa rolniczego, marketing
Zobacz również
Pliki do pobrania
Informator Gospodarz.pl, nr 1, czerwiec 2013 r.Wiadomości
- - Analiza rynku nawozów mineralnych oraz cen nawozów we wrześniu 2021r.
- - Wniosek o płatność z PROW złożysz przez internet
- - Leasing maszyn rolniczych z PROW
- - Jubileusz 50-lecia Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie – święto innowacji i rozwoju
- - Agro Idea młoda firma, ale dobrze zorientowana w potrzebach gospodarstw