Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w kraju (8.12.2024)
2024-12-17
Poznaj produkty
-
MEMORI CS RZEPAK OZIMY ODMIANA MIESZAŃCOWA
2020-07-28 -
Promat Materace dla krów w ciąży i cielętami
2020-04-23 -
Esparceta siewna
2016-10-18 -
Agregat Uprawowy Z Wałem Przednim 3,0 M
2014-01-06 -
Przyczepa rolnicza typ TS 14 000
2014-10-15 -
KOSIARKI GRINO SAMASZ
2020-09-17 -
DEALER John Deere * Ciągnik 5093e 93KM TURBO
2012-04-25
USA - Milionowe zarobki sieci handlowych
Od zawsze zastanawiano się nad tym, co zrobić by klient kupił więcej niż rzeczywiście potrzebuje. Amerykanie znaleźli na to sposób – wielopaki.
Co ciekawe, otóż różnica w wielopaku wcale nie wychodzi taniej. Dlaczego więc tak się dzieje? To wszystko zasługa odpowiedniej reklamy. Jeśli sugeruje się komuś, że więcej oznacza lepiej i jest niby korzystniejsze to wielu konsumentów weźmie więcej produktów, choć ich aż tylu nie potrzebuje. W wielopakach nie tylko można kupić pojedyncze produkty, ale i inne wielopaki.
Niestety według danych coraz mniej wydajemy i robimy przemyślane zakupy. Tylko w tym roku wydaliśmy o blisko 1/4 mniej niż w roku poprzednim. Może więc to sposób dla sieci handlowych na lepszy zysk? Jak się okazało, zdecydowanie więcej osób woli zakupić większą ilość towaru, gdyż wydaje im się to bardziej opłacalne, choć w rzeczywistości wcale tak być nie musi.
Odkrycie to w pełni satysfakcjonuje sprzedawców, gdyż w przypadku wprowadzenia 5-paku czy nawet 10-paku ich obroty handlowe diametralnie się zwiększyły. Równie popularne stały się gotowe zestawy obiadowe.
Poza tym takie rozwiązanie zmniejsza konkurencyjność między poszczególnymi markami, gdyż mając w zapasie, nie trzeba od razu kupować konkurencyjnego produktu.