| Autor: redakcja

I etap kampani Tradycja Jakość i Europejski Smak zakończył się sukcesem

,, Tradycja, jakość i europejski smak” w Ho Chi Minh City – sukces na rynku azjatyckim.

I etap kampani Tradycja Jakość i Europejski Smak zakończył się sukcesem
W dniu 26 września 2011 roku w Ho Chi Minh City w Wietnamie odbyły się pierwsze wydarzenia przeprowadzone w ramach kampanii promocyjno-informacyjnej „Tradycja, Jakość i Europejski Smak”. Podczas pobytu w Wietnamie przedstawiciele Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z prezesem Wiesławem Różańskim oraz eksperci z największych zakładów mięsnych i przetwórczych z Polski odwiedzili sklepy, w których sprzedawane jest świeże mięso i jego wyroby. Przedsiębiorcy zapoznali się z asortymentem oferowanym na rynku wietnamskim oraz zapotrzebowaniem klientów na produkty mięsne.


Fot. Panel ekspertów wraz z prezesem UPEMI - Wiesławem Różańskim

Kolejnym działaniem w ramach kampanii była konferencja prasowa, która odbyła się w dniu 27 września. Podczas tego wydarzenia przedstawiono główne cele kampanii, zaprezentowano walory europejskiego mięsa i jego przetworów oraz możliwości eksportowe polskich zakładów mięsnych. Na spotkanie przybyło około 50-ciu przedstawicieli wietnamskich mediów. Przeprowadzono liczne wywiady i dyskusje, które przybliżyły wietnamskim przedsiębiorcom i producentom europejski rynek mięsa, jego przetwory, a co najważniejsze przyczyniły się do wzmocnienia współpracy pomiędzy krajami Unii Europejskiej, a Wietnamem.



Fot. Szeroki asortyment oferowany w jednym ze sklepów w Wietnamie



Fot. Elementy wieprzowe oferowane w markecie „Metro”

W dniach 28-30 września 2011 roku odbyły się Targi Food & Hotel Vietnam 2011. Podczas tej imprezy prezes UPEMI - Wiesław Różański
wraz z ekspertami największych zakładów produkcyjnych i mięsnych w Polsce spotkali się z przedstawicielami firm z Wietnamu, Chin, Filipin, Tajlandii, Korei Południowej, którzy byli zainteresowani zarówno polskimi, jak i europejskimi możliwościami eksportowymi, a co najważniejsze oferowanymi wyrobami i produktami. Stoisko European Meat wzbudziło ogromne zainteresowanie i entuzjazm wśród odwiedzających targi. Do naszego stoiska była długa kolejka osób chętnych do spróbowania wyśmienitych dań kuchni polskiej i europejskiej. Duże zainteresowanie ofertą polskich producentów potwierdza potrzebę działań promocyjnych oraz zacieśniania współpracy polsko-wietnamskiej, a zdobyte liczne kontakty biznesowe niewątpliwie zaowocują współpracą i wzmocnieniem więzi między krajami Unii Europejskiej, a rynkiem azjatyckim.



Fot. Goście z Europy na stoisku European Meat



Fot. Przedstawiciele polskich zakładów mięsnych, prezes UPEMI oraz kucharze z Polski



Fot. Tradycyjne europejskie dania serwowane odwiedzającym stoisko European Meat


Wydarzeniami towarzyszącymi kampanii były również Dni Kuchni Europejskiej - Cuisine Day. Odbywały się one w Hotelu Equatorial. Zaproszonym gościom przez pięć dni serwowano tradycyjne potrawy promujące kuchnię polską i europejską, podkreślające walory smakowe europejskiego mięsa. Polscy kucharze przyrządzili m.in. polędwicę wieprzową faszerowaną grzybami na sosie żurawinowym, golonkę zapiekaną w piwie podawaną z chrzanem i gotowanymi ziemniakami, żeberka pieczone z ziemniakami opiekanymi, zrazy zawijane z polędwicy wieprzowej w sosie grzybowym z kaszą gryczaną oraz szarlotkę na sosie waniliowym z gałką lodów.



Fot. Dni Kuchni Europejskiej w Hotelu Equatorial w Ho Chi Minh City, Wietnam





Tagi:
źródło: