Ponad 116 tys. klientów skorzystało z e-wizyt

Ponad 116 tysięcy klientów skorzystało z e-wizyt w ZUS w ciągu roku od uruchomienia usługi. Najczęściej wybieranym tematem e-wizyt są emerytury i renty.

Ponad 116 tys. klientów skorzystało z e-wizyt
E-wizyty ZUS udostępnił klientom w październiku 2020 r. W ciągu roku od udostępnienia usługi z wideorozmowy z ekspertem ZUS skorzystało ponad 116 tys. klientów i liczba ta cały czas rośnie.
 
- Codziennie e-wizytę rezerwuje średnio kilkaset osób w całym kraju. E-wizyty to usługa o najwyższej jakości i standardzie w naszej działalności. Najwięcej osób korzysta z e-wizyty w Gdańsku, Warszawie oraz Poznaniu – wskazała prezes ZUS prof. Gertruda Uścińska.

Dodała, że najwięcej e-wizyt odbyło się w temacie emerytur i rent, zasiłków oraz zagadnień dotyczących obowiązków ubezpieczeniowych firm, w tym również w kontekście pracowników. Podczas e-wizyty klienci chętnie korzystają też z możliwość potwierdzenia profilu utworzonego na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.

E-wizytę można zarezerwować na stronie internetowej www.zus.pl/e-wizyta. Aby odwiedzić ZUS online, wystarczy komputer lub smartfon z kamerką i mikrofonem.

W lutym 2021 roku ZUS uruchomił e-wizyty w języku migowym PJM w sprawie zasiłków oraz emerytur i rent. E-wizytę mogą również zarezerwować osoby niewidzące i niedowidzące – na stronie e-wizyt zastosowano kolory i kontrast zgodne ze standardami dostępności WCAG.
E-wizyty odbywają się od poniedziałku do piątku między 9 a 14.

Za wdrożenie e-wizyt ZUS otrzymał wyróżnienie European Quality Certificate 2020.


Tagi:
źródło: