Sytuacja podażowo-popytowa i cenowa na rynku wieprzowiny
2024-12-17
Krótszy o 70% czas budowania aplikacji biznesowych i zmniejszenie o 2/3 wydatków na ich rozwój i utrzymanie w firmie w skali roku. To tylko nieliczne z korzyści, jakie Südzucker wymienia, podsumowując efekty ostatnich 10 lat realizacji strategii rozwoju firmy w obszarze cyfrowej transformacji biznesu. Dla właściciela marki „Cukier Królewski”, którego zakłady produkcyjne każdego dnia opuszcza 12 tysięcy ton cukru, takie wyniki przekładają się na znaczące oszczędności z tytułu optymalizacji kosztów codziennej pracy.
- Fakt, że jesteśmy w stanie szybko dostarczać rozwiązania sprawia, że dziś tak naprawdę każdy dział puka do naszych drzwi, z nowymi pomysłami na rozwój i optymalizowanie swoich działań. Obecnie posiadamy 30 aplikacji, a pomysłów w kolejce jest kolejne 30. Pracownicy wiedzą, że każda aplikacja będzie wyglądać i zachowywać się podobnie, dlatego chętnie zgłaszają się po nowe rozwiązania i są w stanie szybko docenić korzyści, jakie daje im automatyzacja - przekonuje Dominik Cholewiński, Główny Specjalista ds. Aplikacji w Südzucker Polska.
- Wieloletnie doświadczenie w pracy z platformą WEBCON BPS pokazało nam, że na jednej platformie możemy realizować zarówno duże, trwające kilka miesięcy projekty o znaczeniu strategicznym, jak i mniejsze automatyzacje działające lokalnie, gdzie czas dostarczenia liczony jest w godzinach – podsumowuje Marek Witkowski, Dyrektor IT w Südzucker Polska.