Maleje eksport odtłuszczonego mleka w proszku do krajów trzecich
2025-01-07
Po sukcesie samoobsługi w likwidacji prostych szkód majątkowych, Generali wprowadziło to rozwiązanie w procesie likwidacji szkód z autocasco. Teraz klienci mogą samodzielnie w dowolnym miejscu i czasie zgłosić uszkodzenie auta, wprowadzić dane oraz zdjęcia poprzez formularz online, a system wylicza odszkodowanie.
- Proces jest bardzo prosty. Klient zgłasza szkodę za pośrednictwem strony www Generali. System automatycznie ocenia zgłoszenie, w tym okoliczności zdarzenia, rodzaj uszkodzeń, status własności pojazdu oraz historię szkodowości. Jeżeli zdarzenie spełnia warunki, poszkodowany otrzymuje link do systemu. Jednym z kryteriów zakwalifikowania zgłoszenia do samoobsługi w likwidacji jest rodzaj szkody, np. uszkodzone zderzaki, rozbite lampy, reflektory, zarysowania karoserii itp. - wyjaśnia Tomasz Kuropatnicki, Dyrektor ds. Szkód i Świadczeń w Generali Polska.
- Jeżeli jednak klient nie zgadza się z proponowaną wysokością odszkodowania, wówczas zlecane są oględziny auta - dodaje Tomasz Kuropatnicki.