| Autor: redakcja12

Pierwszy digitalowy oddział Banku BGŻ BNP Paribas już otwarty!

Warszawskie Bielany to pierwsza lokalizacja nowoczesnej w pełni bezgotówkowej placówki Banku BGŻ BNP Paribas. Oddział w nowym formacie z nowoczesnym designem jest dostosowany do potrzeb współczesnego, mobilnego klienta, który może liczyć na wiele praktycznych udogodnień oraz profesjonalne wsparcie zespołu doradców.

Pierwszy digitalowy oddział Banku BGŻ BNP Paribas już otwarty!
Pierwsza pilotażowa placówka Banku BGŻ BNP Paribas w nowym formacie zlokalizowana jest przy ul. Przy Agorze 28 w Warszawie. Oddział jest w pełni bezgotówkowy i zautomatyzowany, przez co pracownicy mogą skupić się na potrzebach klienta i wysokiej jakości obsługi. Transakcje gotówkowe są możliwe dzięki znajdującym się w oddziale recyklerom (bankomat i wpłatomat w jednym realizujący transakcje w formie zbliżeniowej), z których całodobowo mogą korzystać klienci. 
 

Relacje z klientem na pierwszym miejscu 
 

W nowym, zautomatyzowanym oddziale Banku BGŻ BNP Paribas klienci mają do dyspozycji tablety, komputer a także drukarkę. Klienci mogą otrzymać na miejscu kartę debetową, wydawaną do ROR, gotową do użycia (tzw. instant issuing). Bezpłatna sieć wifi dostępna w kawiarence oddziału umożliwia pobieranie i korzystanie z aplikacji bankowej przy filiżance ulubionej kawy. Placówka oferuje także przestrzeń coworkingową z opcją zarezerwowania sali na różnego rodzaju konferencje. W wydzielonej strefie spotkań klienci mają możliwością wykonywania video konsultacji. 
 
– Zmiana filozofii obsługi klientów, w tym zupełnie nowa aranżacja oddziałów, to jeden z kluczowych elementów strategii nakierowanej na budowę banku cyfrowego, ale i relacyjnego opartego na wysokiej jakości usług. Naszym celem jest zapewnienie klientom większej dostępności i wygody. Konsekwentnie pracujemy nad podnoszeniem standardów placówek, kierując się potrzebami klientów i dbając o komfort pracy doradców – wyjaśnił Maciej Chlebowski, dyrektor Departamentu Zarządzania Sprzedażą w Banku BGŻ BNP Paribas. – Polscy konsumenci poszukują banku, który będzie zarówno w stanie zaspokoić ich potrzeby finansowe, jak i dostarczy innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Nowo otwarty oddział Przy Agorze stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów. Placówka jest w fazie pilotażowej, której celem jest sprawdzenie skuteczności zaplanowanej strategii oraz dalszej koncepcji rozwoju. Jeżeli ta formuła się sprawdzi, w drugiej połowie 2018 roku planujemy zwiększenie liczby placówek w tym formacie – dodał. 
 

Wnętrze inspirowane naturą
 

Odwiedzając placówkę Przy Agorze warto również zwrócić uwagę na wygląd oddziału: wnętrze jest nowoczesne, utrzymane w jasnej tonacji kolorystycznej z akcentami w soczystych kolorach. Motywem przewodnim wystroju wnętrza jest drzewo. Wzrok klientów przykuwa ekran LED (5mx2m) z digitalową prezentacją oferty Banku z udziałem pracowników oddziału. We wnętrzu dominują kolory w pełni inspirowane naturą o czym świadczy jedna z zaprojektowanych ścian w przestronnej sali konferencyjnej, na której zamiast tapety i klasycznej farby umieszczono żywe rośliny (chrobotek reniferowy). Odwiedzający oddział klienci mogą usłyszeć rozlegające się z głośników odgłosy natury oraz poczuć zapach stworzony specjalnie dla Banku. Witryny oddziału nie są niczym zasłonięte, co zapewnia pełną transparentność i pokazuje troskę o środowisko. Wszystkie materiały marketingowe dostępne są z poziomu 3-cyfrowych ekranów ustawionych naprzeciw witryny. 
 
Oddział Banku BGŻ BNP Paribas dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 – 18:00, przy ulicy Przy Agorze 28 w Warszawie.


Tagi:
źródło: