Ponad 50 lat doświadczenia w opryskiwaczach samojezdnych zaowocowało stworzeniem zupełnie nowego opryskiwacza RoGator 600C, w którym zastosowano najnowsze technologie.
Opryskiwacz RoGator RG 600C
Opryskiwacze RoGator 600C napędzane są przez silniki AGCO Power korzystające z technologii selektywnej redukcji katalitycznej SCR. Do wyboru są 3 rodzaje silnika, 4 i 6 cylindrowe o mocy od 175 KM do 242 Km, zgodne z normami emisji spalin Tier IV Final. Moc silnika przenoszona jest na układ jezdny poprzez bezkonkurencyjną przekładnię bezstopniową HydroStar, łączącą w sobie łatwą obsługę przekładni bezstopniowej CVT wraz z kontrolą trakcji dla każdego koła oraz maksymalnym momentem obrotowym przy każdej prędkości jazdy.
Ekstremalna zwrotność, uzyskana jest dzięki możliwości skręcania 4 kołami, które, skręcają się pod kątem 35 stopni dzięki czemu możliwe jest zawracanie w narożnikach oraz trudno dostępnych miejscach po bardzo małym promieniu. Nad bezpieczeństwem jazdy czuwają hamulce tarczowe mokre. Hydropneumatyczne zawieszenie pozwala na regulację wysokości zawieszenia 75 lub 120 cm. RoGator 600C posiada także możliwość regulacji rozstawu kół od 1,8 m do 2,25 m, co ułatwia prace na różnych uprawach. Nowe centralne zawieszenie ramy i aluminiowej belki zapewnia pełna stabilność podczas pracy w polu. Innowacyjne symetryczne i asymetryczne zawieszenie eliminuje poziome i pionowe ruchy zapewniając optymalną stabilność belki podczas pracy względem pola.
Sensory zamontowane na belce pozwalają na kontrolę jej położenia bez konieczności ingerencji operatora. W celu ułatwienia pracy operatora wszystkie elementy są umieszczone w łatwo dostępnych miejscach przy zachowaniu optymalnego rozkładu masy, aby zminimalizować zagęszczanie gruntu. Wydajny system zarządzania wodą, pozwala utrzymać wysokie parametry przepływu, duża pojemność zbiornika na chemikalia (60 litrów) pozwala na szybkie przygotowanie maszyny do pracy. RoGator RG600C to także najlepsze w tej klasie opryskiwaczy miejsce pracy operatora. Najcichsza kabina w opryskiwaczach samojezdnych, specjalny 3 etapowy system filtracji węgla utrzymujący w kabinie czyste i świeże powietrze, doskonała widoczność, łatwe sterowanie wszystkimi funkcjami a także kolorowy terminal TMC wyświetlający wszystkie parametry pracy maszyny. Składane ponad poziom kabiny belki, zapewniają doskonałą widoczność podczas jazdy, ułatwiając operatorowi prowadzenie.
Dopełnieniem jest automatyczna kontrola sekcji, system prowadzenia automatycznego Auto Guide oraz system telemetrii Agcommand.
Przeczytaj także o nowej Valtrze serii S – 4 generacji i
serii ciągników gąsienicowych marki Challenger MT 775 serii-E.
Dowiedz się więcej o ciągnikach firmy AGCO (kliknij)
źródło: Gospodarz.pl/Agcocorp