Większy zysk w sprzedaży on-line niż bezpośredniej

Zbliżają się święta a wraz z nimi i pytania. No, bo co tu kupić bliskim? Skąd czerpać pomysły na ciekawe i trafione upominki?

 

W związku z tym, że czasu mało, a bliskich do obdarowania dosyć sporo, wiele osób decyduje się na porównywanie cen, poszukiwanie upominków oraz kupno przez internet. Dlatego też wiele sklepów może zwiększyć swoje obroty poprzez sprzedaż on-line.

 

Według raportu, internet zyskuje taką samą popularność w przypadku zakupów prezentów jak tradycyjne sklepy. Chociażby w tym roku około 30 procent polskich konsumentów ma w planach dokonanie zakupów świątecznych w systemie on-line, czyli o 10 procent więcej niż w zeszłym.

 

Jak wykazują badania 65 procent ankietowanych korzysta ze stron sprzedawców detalicznych, porównywarek cen i wyszukiwarek.

 

Około 1/3 budżetu przeznaczonego na zakupy świąteczne Polacy planują wydać w sklepach oraz na aukcjach internetowych. Użytkownicy w sieci decydują się na tego rodzaju zakupy, gdyż cena artykułów jest znacznie niższa niż w tradycyjnym sklepie, a także jest większa swoboda wyboru oraz wygoda.



Tagi: