Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-12-23
-
Globalne zbiory zbóż
2024-12-23 -
Ceny zbóż na giełdach towarowych (8.12.2024)
2024-12-23 -
Unijna produkcja trzody chlewnej
2024-12-23
Poznaj produkty
-
Łubin Boruta
2012-02-15 -
Kosiarki dyskowe OPTICUT - Producent: SIP
2016-05-09 -
Silosy lejowe
2013-06-28 -
Probiotyki dla roślin Ema5 Karnister 10 l.
2014-02-14 -
Przyczepa budowlana ZASŁAW D-764-21 1B
2014-12-01
Niemcy – Promocja polskich produktów przez niemieckie sieci handlowe
Zainteresowanie naszymi produktami w ostatnim czasie jest większe dzięki odpowiedniej promocji na targach „Zielony tydzień” w Berlinie.
Wartość handlową polskich produktów w Niemczech szacuje się na 4 mld euro. Jak podejrzewa Minister Rolnictwa nasza żywność jest sprzedawana pod inną marką. To właściwy czas na zmiany. Dlatego też należy zwiększyć promocję naszych produktów w Niemczech.
Niemniej jednak polskie produkty na targach cieszyły się sporym zainteresowaniem nie tylko u zwykłego konsumenta, ale i firm zajmujących się sprzedażą.
Jednym z planów jest organizacja tygodnia polskiej żywności. Wypromowanie polskiej marki pewnie nie będzie łatwe. Jednakże są szanse, że dzięki dobrej reklamie polskie zakłady nie tylko zwiększą swój eksport, ale również zaistnieją na rynkach zachodnich na szerszą skalę, a ich produkty będą kojarzyły się z wysoką jakością.
Skoro sieci handlowe są zainteresowane promowaniem polskiej żywności to szkoda by było nie skorzystać z tego.