Kategorie
Zobacz również tu
-
2025-01-29
-
Wiosenne nawożenie azotem – zasady
2025-01-29 -
Skup zbóż według GUS
2025-01-29 -
Ceny zbóż w skupie (12.01.2025)
2025-01-29
Poznaj produkty
-
Owijarka do palet G1010 GOWEIL
2020-07-27 -
Nowy model skrzyniopalety
2016-04-21 -
Suszarnia przewoźna CPT
2011-01-08 -
DEUTZ - szyba drzwiowa górna
2011-12-13 -
Chlorek potasu - sól potasowa 60% K2O
2011-05-08 -
Prasa stałokomorowa SIPMA PS 1315 HUZAR
2016-04-13
Niemcy – Promocja polskich produktów przez niemieckie sieci handlowe
Zainteresowanie naszymi produktami w ostatnim czasie jest większe dzięki odpowiedniej promocji na targach „Zielony tydzień” w Berlinie.
Wartość handlową polskich produktów w Niemczech szacuje się na 4 mld euro. Jak podejrzewa Minister Rolnictwa nasza żywność jest sprzedawana pod inną marką. To właściwy czas na zmiany. Dlatego też należy zwiększyć promocję naszych produktów w Niemczech.
Niemniej jednak polskie produkty na targach cieszyły się sporym zainteresowaniem nie tylko u zwykłego konsumenta, ale i firm zajmujących się sprzedażą.
Jednym z planów jest organizacja tygodnia polskiej żywności. Wypromowanie polskiej marki pewnie nie będzie łatwe. Jednakże są szanse, że dzięki dobrej reklamie polskie zakłady nie tylko zwiększą swój eksport, ale również zaistnieją na rynkach zachodnich na szerszą skalę, a ich produkty będą kojarzyły się z wysoką jakością.
Skoro sieci handlowe są zainteresowane promowaniem polskiej żywności to szkoda by było nie skorzystać z tego.