| Autor: redakcja1

Oszczędzamy na mięsie

Polacy jedzą coraz mniej wołowiny i wieprzowiny, a wszystko to by oszczędzić.

Oszczędzamy na mięsie

Niestety taka sytuacja jest wynikiem stale rosnących cen mięsa. W związku z tym, aby zachęcić konsumentów, producenci zaczęli promować mięso. Rok temu zaczęto realizować trwający trzy lata program mający na celu zwiększenie spożycia wieprzowiny. Mięso objęte, które otrzyma certyfikat PQS będzie najwyższej jakości. Taki system ma dać klientowi gwarancję wysokiej jakości mięsa.


Koszty kampanii są w granicach 3,7 mln euro, z czego połowa jest dofinansowana przez Unię Europejską.


Z kolei jeszcze w listopadzie rozpocznie się kampania informacyjna, która odbędzie się w blisko 600 sklepach na terenie całego kraju na temat walorów mięsa wieprzowego.



Tagi:
źródło: