Kampania ,,Tradycja, jakość i europejski smak” podczas Winter Fancy Food Show w San Francisco.
W dniu 15 stycznia podczas pierwszego dnia targów Fancy Food Show, Prezes UPEMI, Wiesław Różański, Pani Anita Szczykutowicz, Dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji w MR i RW oraz przedstawiciele największych zakładów mięsnych w Polsce zagościli na stoisku targowym UPEMI, by przybliżyć główne cele kampanii, walory europejskiego mięsa i jego przetworów oraz ukazać możliwości eksportowe polskich zakładów mięsnych.
Już w pierwszym dniu stoisko European Meat wzbudziło ogromne zainteresowanie i entuzjazm wśród odwiedzających targi. Do naszego stoiska była długa kolejka osób chętnych do spróbowania wyśmienitych dań kuchni polskiej i europejskiej. Duże zainteresowanie ofertą polskich producentów potwierdza potrzebę działań promocyjnych oraz zacieśniania współpracy polsko-amerykańskiej, a zdobyte liczne kontakty biznesowe niewątpliwie zaowocują współpracą i wzmocnieniem więzi między krajami Unii Europejskiej, a rynkiem amerykańskim.
Wydarzeniami towarzyszącymi kampanii są również Dni Kuchni Europejskiej - Cuisine Day. Odbywają się one w jednych z najlepszych restauracji mieszczących się w San Francisco – Cafe des Amis i Spruce. Zaproszonym gościom serwowane będą tradycyjne potrawy promujące kuchnię polską i europejską, podkreślające walory smakowe europejskiego mięsa. Polscy kucharze przyrządzili wyśmienite dania, które niewątpliwie zagoszczą w kartach menu.
W dniu jutrzejszym tj. 16 stycznia odbędzie się konferencja prasowa na stoisku European Meat, gdzie liczne wywiady i otwarta dyskusja przybliży szczegółowe cele projektu, możliwości eksportowe Unii Europejskiej w tym także polskich zakładów mięsnych.
źródło: UPEMI Foto: UPEMI