Znakomite grono wystawców przyciągnęło do Poznania osoby decyzyjne z branży rolniczej, jak handlowców, kupców, dealerów, właścicieli gospodarstw rolnych. – POLAGRA-PREMIERY to Targi, które warto odwiedzić. Cała branża skupiona jest w jednym miejscu. To impreza porównywalna z wydarzeniami zagranicznymi na przykład w Hanowerze – zaznacza Grzegorz Bardowski, uczestnik drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony". Do tłumu odwiedzającego Targi dołączyła także szeroka publiczność.
Okazałe otwarcie sezonu
Sezon spotkań dla rolników w 2016 roku został otwarty. Wszystko za sprawą Targów POLAGRA-PREMIERY, które przede wszystkim są miejscem światowych premier na polskim rynku. Swoją ofertę zaprezentowały firmy z europejskiej czołówki, które pokazały setki nowych pozycji asortymentowych. Podczas Targów zwiedzający mogli zobaczyć doskonałe jakościowo i funkcjonalnie maszyny, sprzęt i narzędzia rolnicze odpowiednio dopasowane do potrzeb właścicieli gospodarstw, które z pewnością poprawią komfort i bezpieczeństwo codziennej pracy w polu. Wśród wystawców znaleźli się producenci, dystrybutorzy nawozów, nasion czy środków do ochrony roślin. Pokaźną ekspozycję dopełniły pasze, dodatki paszowe, wyposażenie serwisów maszyn rolniczych, sprzęt zootechniczny i weterynaryjny. Podczas Targów można było spotkać także przedstawicieli prasy branżowej, związków i stowarzyszeń. POLAGRA-PREMIERY stały się przewodnikiem po polskich i zagranicznych markach rolniczych. Wśród wystawców pojawili się m.in.: Big Dutchman Polska Sp. z o.o., HORSCH, PÖTTINGER, Zetor, John Deere, KORBANEK, Metal-Fach, Poznańska Hodowla Roślin, BIN, KFMR KRUKOWIAK, Grupa Agro7, SaMASZ, Matermacc, DRAMIŃSKI, KUNH, Joskin Polska, New Holland, AGCO Sp. z o.o. czy Lemken Polska i wiele innych. Swój debiut na Targach miały też URSUS i firma Lely. Wystawcy przygotowali wiele prekursorskich rozwiązań, które swoją pierwszą odsłonę na krajowym rynku miały właśnie w Poznaniu.
(kliknij, aby powiększyć)
– Targi POLAGRA-PREMIERY to jedno z największych wydarzeń w branży rolniczej. Zetor jak zawsze jest tutaj obecny. W tym roku pokazujemy nowy koncept. Spodziewamy się, że klienci docenią nasze nowatorksie pomysły. Tym bardziej, że jest to pierwsza i nie wiem czy niejedna okazja, by zapoznać się z ZETOREM by Pininfarina – tłumaczy Robert Szewczyk, kierownik ds. marketingu w Zetor Polska.
– Dzięki Międzynarodowym Targom Rolniczym POLAGRA-PREMIERY oraz znacznej liczbie zwiedzających możemy zwiększyć prestiż marki w Polsce – podkreśla Dariusz Romanowski, specjalista ds. handlu i marketingu McCormick.
– POLAGRA-PREMIERY to czas, w którym po raz pierwszy w nowym roku można zaprezentować innowacyjne maszyny naszym rolnikom, czyli wszystko to, co nowego powstało lub zostało zmodernizowane – Leszek Weremczuk, dyrektor ds. marketingu i handlu w firmie EXPOM Sp. z o.o.
– Targi POLAGRA-PREMIRY to najważniejsze wydarzenie dla naszej firmy w tym roku – mówi Gert Aerts, dyrektor generalny Lely East Sp. z o.o. – Targi były udane. Odwiedzili nas przedstawiciele gospodarstw, do których kierujemy nasze maszyny – dodaje.
Czytaj dalej na następej stronie...