Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w kraju (8.12.2024)
2024-12-17
Poznaj produkty
-
Brama paszowa skośna z deskami Robinsons
2020-09-03 -
Zbiornik dwupłaszczowy kontenerowy 3 tys. l
2012-10-09 -
Owijarka do bel okrągłych G1015 GOWEIL
2020-07-24 -
Kojec
2012-12-31 -
Przenośniki pasowe BCB
2013-05-20
Magia liczb POLAGRY-PREMIERY
Już od 30 stycznia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich szacowane na 50 000 osób grono zwiedzających będzie miało szansę zapoznać się z tysiącami propozycji produktowych prezentowanymi przez 360 wystawców, którzy szczelnie wypełnią około 50 000 mkw. powierzchni wystawienniczej. O 4 dniach targowego szaleństwa opowiada Jakub Patelka, dyrektor Targów Mechanizacji Rolnictwa POLAGRA-PREMIERY.
Branża rolnicza nie jedno ma imię. Targi Polagra-Premiery skupiają się na jej mechanizacyjnym aspekcie, proponując pojazdy, maszyny i urządzenia usprawniające pracę w gospodarstwie. Jakie perspektywy rozwoju może mieć wydarzenie o tak wąskiej specjalizacji?
Zanim odpowiem na to pytanie, stanowczo zaprzeczę, jakoby temat mechanizacji rolnictwa był przykładem wąskiej specjalizacji. Rzeczywiście odnosi się do jednego z zagadnień branży rolniczej, ale za to jak obszernej i niezbędnej wręcz w procesie hodowli, uprawy czy przetwórstwa. Perspektywy rozwoju tej dziedziny, a zarazem odbywających się w cyklu dwuletnim Targów POLAGRA-PREMIERY są szerokie i obiecujące. Optymalizacja czasu pracy przy jednoczesnym zwiększaniu wydajności powodują, że innowacyjne maszyny są podstawowym narzędziem pracy w gospodarstwach rolnych – bez względu na ich wielkość. Czy targi mają więc szansę rozwoju? Z całą pewnością tak i jestem przekonany, że jest to opinia nie tylko nasza – organizatorów – ale przede wszystkim wystawców oraz zwiedzających.
Pozostając przy temacie branży i jej przedstawicieli, warto zapytać, ilu zwiedzających i wystawców można się spodziewać podczas tegorocznych Targów POLAGRA-PREMIERY?
Staramy się i robimy wszystko, aby było ich jeszcze więcej niż w 2012 roku. Zaawansowane narzędzia promocji projektu sprawiły, że z informacją do potencjalnych wystawców dotarliśmy nie tylko szybciej, ale i skuteczniej. Całą resztą zajął się pomocny i otwarty na wszelką współpracę dział obsługi wystawców. Na szczególne uznanie zasługuje również nasz dział zwiedzających, którego wkład w proces komunikacji jest nieoceniony. Efektem tych działań jest niebywały sukces w postaci blisko 400 zgłoszonych autokarów pełnych żądnych wiedzy rolników! Na frekwencję pozytywnie wpłynie również bogaty program wydarzeń towarzyszących, który uwzględnia również potrzeby tych mniej zainteresowanych branżą rolniczą kobiet oraz dzieci. Te optymistyczne prognozy pozwalają nam przypuszczać, że grono zwiedzających przekroczy liczbę 50 000. Wśród wystawców z kolei znajdzie się około 360 firm reprezentujących 400 marek.
Czytaj dalej na następnej stronie...