Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w skupie (9.02.2025)
2025-02-21 -
Skup mleka w UE
2025-02-21
Poznaj produkty
-
Deszczownia Pro Rain BauerGroup
2020-05-22 -
Zbiornik dwupłaszczowy kontenerowy 3 tys. l
2012-10-09 -
Landini Landpower
2013-11-12
Targi GARDENIA 2015 - huczne otwarcie sezonu ogrodniczego
Były rośliny, narzędzia, nawozy, kosiarki, systemy nawadniające, dekoracje, usługi ogrodnicze, nowości i innowacyjne rozwiązania, warsztaty, pokazy, seminaria, spotkania biznesowe, polscy oraz zagraniczni zwiedzający, profesjonaliści, szeroka publiczność, a także znane w kraju gwiazdy. Niestety wszystko, co dobre szybko się kończy – w tym także najbardziej widowiskowe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej Targi GARDENIA.

Targi GARDENIA 2015
Dziewiąta edycja Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA odbyła się
w dniach 26-28 lutego 2015 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na powierzchni ponad 35.000 m2 swoją ofertę zaprezentowało przeszło 550 wystawców. W ciągu trzech targowych dni ekspozycję odwiedziło ponad 26.239 osób, które połączyła pasja do ogrodnictwa. – Tegoroczna edycja zakończyła się wielkim sukcesem. Po raz kolejny wspólnie z wystawcami, mediami i stowarzyszeniami branżowymi wyznaczyliśmy nowe trendy w ogrodnictwie – podkreśla Jakub Patelka, dyrektor projektu. – Targi były bardzo udane. Świadczą o tym opinie wystawców, którzy docenili nie tylko wysoką frekwencję, szeroki program merytoryczny towarzyszący wydarzeniu, atmosferę sprzyjającą nawiązaniu kontaktów handlowych, ale też możliwość wymiany wiedzy i doświadczenia - dodaje.
(kliknij, aby powiększyć...)
Dynamika GARDENII
Wystawcy, podsumowując tegoroczną edycję, zwracali uwagę na dużą dynamikę rozwoju targów GARDENIA oraz ich rozmach. Podkreślali też imponującą pozycję GARDENII w Polsce i na świecie oraz sprzyjające warunki do pozyskania nowych partnerów. – Głównym naszym celem jest nawiązanie kontaktów handlowych oraz zaprezentowanie nowości – mówi Wojciech Jagielski, dyrektor handlowy Hitachi Power Tools Polska Sp. z o.o. – Targi powinny przyciągać profesjonalistów po to, by w jednym miejscu i czasie przy dużej efektywności całej branży uzyskać informacje o innowacjach i pozwolić na kontraktacje właśnie przed sezonem. Termin, miejsce i czas Targów GARDENIA są bardzo sprzyjające – pointuje. Konrad Pawlak, właściciel firmy Zidioflora Sp. z o.o. uważa, że GARDENIA to doskonałe miejsce na prezentację oferty oraz spotkania z dotychczasowymi, a także nowymi klientami. – Targi GARDENIA są bardzo ważnym wydarzeniem międzynarodowym. To miejsce biznesowego kontaktu – dodaje.
Czytaj dalej na następnej stronie...
