| Autor: redakcja1

Agrokonferencja 2019 Banku BNP Paribas - ewolucja czy rewolucja w ekosystemie dostawca - dystrybutor - konsument

W dniu dzisiejszym w Gdańsku odbywa się Agrokonferencja 2019 Banku BNP Paribas, której tematem przewodnim jest „Ewolucja czy rewolucja w ekosystemie dostawca - dystrybutor – konsument”.

W związku z tym, przygotowano panele dyskusyjne, w trakcie których poszczególni prelegenci poruszą różnorodne zagadnienia z zakresu zmian w relacjach dostawca-dystrybutor-konsument:

Innowacje & Category Vision (Anna Rychlik):

  • Innowacje - słowo klucz - ale jak jest rozumiane?
  • Jaka jest rola innowacji z punktu widzenia producenta i dystrybutora?
W dyskusji zmierzymy się z wyzwaniem, w jakich warunkach wprowadzanie innowacji może stać się skuteczną strategią budowania wzrostu biznesu i producenta i dystrybutora? Kiedy innowacje wspierają pozycjonowanie marki, a kiedy stają się źródłem problemów i negatywnie wpływają na sprzedaż całości portfolio i kategorii? Jak się ma rozwój marki do rozwoju kategorii? Jak pogodzić potrzebę innowacji z granicami kategorii? Czy i gdzie są granice, czy dziś istnieje konieczność ich re-definiowania?

Sprzedaż Eksportowa (Marek Zając):

  • Czym jest strategia eksportowa?
  • Strategia eksportowa polskich przedsiębiorstw – fakt czy mit?
Porozmawiamy o tym, jakie największe wyzwania stoją przed producentami w zakresie eksportu - na Zachód i na Wschód. Na czym polega skuteczna strategia eksportowa? Jakie elementy musi uwzględniać? I najważniejsze: ile można na tym zarobić?

Partnerstwo (Michał Niewiadomski):

  • Partnerstwo biznesowe, czy zależność jednej strony od drugiej?
  • Jak można opisać współczesny model współpracy pomiędzy dostawcą, czyli producentem, a dystrybutorem?
Porozmawiamy o tym, jakie są trendy i wyzwania w zakresie oczekiwań producentów wobec dystrybutorów? Zastanowimy się jaką wiedzę, zaangażowanie i narzędzia mogą wnieść do współpracy dostawcy oraz dystrybutorzy.

Shopper Experience & Nowe kanały sprzedaży (Arkadiusz Wódkowski):

  • Czy w dzisiejszych czasach shopper jest usatysfakcjonowany z wizyty w punkcie sprzedaży?
  • Jakie elementy i w jaki sposób, wpływają na ścieżkę doświadczeń shoppera?
Porozmawiamy o tym jakie firmy i jakie marki wygrywają w dzisiejszych czasach walkę o satysfakcję shoppera? W jaki sposób im się to udaje i co je różni od firm, które radzą sobie gorzej w tym obszarze? Zastanowimy się o jakich nowych kanałach sprzedaży można dziś mówić i w jaki sposób będziemy sprzedawać żywność w przyszłości?

Branding (Izabela Bohdan-Talmont)

  • Quo vadis Private labels, czy dzisiaj privet label to ta sama marka co dawniej?
  • Marki sieci czy marki producentów, czyli kto ma szanse wygrać na rynku i jakimi narzędziami?
Porozmawiamy o tym, czy warto zostać dostawcą produktów private labels czy lepiej chronić produkty brandowe (swoje własne). Jakie korzyści lub trudności wynikają z przyjętej strategii. Od strony dystrybutora i sieci przyjrzymy się jakie kategorie produktowe preferują w ramach private label w kontekście zaufania, prestiżu, rentowności i atrakcyjności oferty.


Tagi:
źródło: