Kategorie
Zobacz również tu
-
Stosuj bezpiecznie środki ochrony roślin
2024-11-18 -
Wrześniowy skup mleka
2024-11-18 -
Ceny serów w Polsce (3.11.2024)
2024-11-18
Poznaj produkty
-
Widły do obornika i słomy model Z
2016-01-12 -
Preparaty przeciw ślimakom IGLACO
2013-02-26 -
Rozłupywarka 8 ton ECO
2012-03-13 -
Okna Inwentarskie uchylne z szybą 60x40 cm
2012-04-20 -
Łyżkokrokodyl SHARK, szerokość 2000mm
2012-07-16
Ruszyła kampania promująca jabłka dwukolorowe w Chinach i ZEA
W dniu 28 lipca 2014 r. zwarto umowę na realizację 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe”. Umowę podpisały Agencja Rynku Rolnego i konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” (Lider) i Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant). Program promujący europejskie świeże jabłka realizowany będzie w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Celem kampanii pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” jest przede wszystkim:
- zbudowanie pozytywnej postawy konsumpcyjnej i nabywczej wobec produktu objętego programem, skutkującej wzrostem świadomości nt. walorów jabłek oraz europejskich standardów jakości produkcji,
- zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na wybranych dwóch rynkach docelowych.
Kampania ma charakter promocyjno-informacyjny a jej strategia zakłada podjęcie intensywnych działań promujących europejskie jabłka dwukolorowe, które skupią się przede wszystkim na podkreśleniu cech tych owoców, ich walorów spożywczych i smakowych.
Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:
- Grupa główna: managerowie, handlowcy, przedstawiciele firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych,
- Grupa pośrednia: konsumenci,
- Grupa wspierająca: administracja, liderzy i kreatorzy opinii, media.
Działania w ramach programu obejmują m.in.:
- udział w imprezach targowych i organizację wydarzeń okołotargowych,
- organizację misji gospodarczych i study tour
- emisję reklam w prasie,
- emisję reklam outdoorowych,
- prowadzenie witryny internetowej,
- działania SEM/SEO,
- social media i blogi.
Łączna wartość ww. kampanii wynosi 4 996 924,00 euro netto i jest finansowana w 50% (tj. w kwocie 2 498 462,00 euro) ze środków UE, a w 30% (tj. w kwocie 1 499 077,20 euro) z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (tj. kwota 999 384,80 euro) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.