Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia owocowa” wraz ze Związkiem Sadowników RP planują przeprowadzić trzyletnią kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą jabłek pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe”.
Kampania realizowana będzie na terenie Chin i Egiptu, a jej celem jest zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek na tych rynkach o 5%.
Prognozowana wartość budżetu potrzebna na pokrycie kosztów programu wyniesie 5 mln euro netto. W zakres nadkładów pieniężnych wejdą: koszty przygotowania i realizacji wszelkich działań w ramach programu, pomiar efektywności programu, koszty gwarancji bankowej, ogólne koszty oraz wynagrodzenie.
Kampania zrealizowana zostanie w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.
Jak poinformowała FAMMU/FAPA, program ruszy najwcześniej 5 maja 2014 roku i potrwa przez okres 36 miesięcy do czasu zakończenia realizacji działań informacyjno-promocyjnych.
źródło: Gospodarz.pl/FAMMU/FAPA, foto:
sxc.hu