Kategorie
Zobacz również tu
-
Eksport towarów rolno-spożywczych z Polski
2024-11-04 -
Skup żywca rzeźnego
2024-11-04
Poznaj produkty
-
Głowica kpl. nieuzbrojona ZETOR 5211 i 7211
2012-04-18 -
Folia stretch maszynowa
2011-01-22 -
Siłownik gazowy na tylną szybę do CASE IH
2011-12-13 -
Kombajn do ziemniaków Torro 2 x 75 DEWULF
2020-10-07 -
Sterowanie armatek, zegar MT08 - REMSZ
2020-04-24
Szybki rozwój rynku izotoników
Rynek napojów izotonicznych w zeszłym roku przekroczył 134 mln złotych.
Według Nielsena zakupiliśmy w roku ubiegłym prawie 18 mln litrów tego napoju, co daje 15 procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego, gdzie nie rosła sprzedaż żadnego z napojów w takim tempie.
Co więcej, otóż w ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku popyt na izotoniki wzrósł o następne 4,5 procent. W związku z tym wydaliśmy na nie prawie tyle samo co w roku poprzednim, czyli około 104 mln złotych.
Niemniej jednak zdecydowanym liderem napojów izotonicznych jest Coca-Cola i jej napój Powerade. Następny to polski Oshee oraz PepsiCo ze swoim Gatorade.
Jednakże nie tylko Oshee chce zdobyć rynek, gdyż ten sam cel obrał sobie FoodCare z napojem 4Move, z którym to chce zawładnąć rynkiem w 15 procentach. Poza tym oba te polskie przedsiębiorstwa planują podbój rynków za granicą.