Polska prezydencja w Unii Europejskiej, czyli nasza wódka za granicą

Z okazji roku polskiej prezydencji w Unii Europejskiej, szykuje się duża akcja mająca na celu promocję naszej wódki.

Polska prezydencja w Unii Europejskiej, czyli nasza wódka za granicą

Czysta wódka, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych produktów przemysłu polskiego. Poza tym coraz lepiej radzi sobie za granicą, ale na rynku rodzimym już nie za bardzo. No cóż, w zeszłym roku spożycie mocnych alkoholi spadło wśród Polaków aż o 5 procent.


W związku z tym branża spirytusowa chce jak najlepiej wykorzystać zbliżającą się prezydencję Polski w Unii Europejskiej. Dlatego tez nasza wódka ma być obecna na wszystkich odbywających się spotkaniach, które są związane z tym wydarzeniem przez co wzmocni się jej pozycja na rynku zagranicznym.


Najciekawsze jest to, że wódka z Polski największym zainteresowaniem cieszy się w Stanach Zjednoczonych, a następnym celem ma być chiński rynek. Niemniej jednak tam będzie promowany pitny miód zamiast wódki.



Tagi: