Francuskie Stowarzyszenie Producentów Owoców i Warzyw (Interfel) zainicjowało nową kampanię mającą na celu promocję owoców i warzyw – podała FAMMU/FAPA.
Kampania promująca owoce i warzywa
Kampania o nazwie: „Summer fruits and vegetables is the RIGHT time!” dotyczy głównie produktów zbieranych w okresie letnim. Ruszyła z dniem 22 lipca i trwała do 18 sierpnia bieżącego roku.
Spoty promocyjne warzyw i owoców
Przed wydaniami wiadomości we francuskiej telewizji TF1 oraz innymi francuskimi stacjami telewizyjnymi codziennie prezentowane były specjalne spoty reklamowe. W sumie przygotowano trzy dwunastosekundowe spoty promocyjne, a w każdym z nich promowane są dokładnie trzy świeże owoce i warzywa.
Zalety owoców i warzyw
Jak wynika z danych FAMMU/FAPA, krótkie filmiki zachwalały m.in. zalety spożywania pięknych brzoskwiń, smacznych nektaryn, rozpuszczających się w ustach moreli, soczystych pomidorów, a także chrupiącej sałaty, słodkich śliwek czy pachnących melonów.
źródło: Gospodarz.pl/FAMMU/FAPA, foto:
sxc.hu