Niespodzianka na koniec
Czy skrupulatnie wykonany przegląd posezonowy da 100 proc. pewności, że maszyna nie zawiedzie? Ryzyko niespodziewanej awarii będzie bardzo niskie, ale nie da się go wyeliminować zupełnie. I dlatego właśnie John Deere przygotował dla Klientów program Inspect & Connect (ang. Przejrzyj i Podłącz), jako element przeglądu posezonowego.
- W ramach tego programu, Klient otrzymuje atrakcyjną ofertę wznowienia licencji systemu telematycznego JDLink lub doposażenia ciągnika w taki system, jeśli jeszcze go nie posiada - mówi ekspert John Deere. - Celem takiego działania jest zapewnienie proaktywnego wsparcia Klienta za pomocą narzędzi zdalnej diagnostyki (Service ADVISOR Remote) oraz wsparcia dzięki zdalnemu dostępowi do wyświetlacza traktora (RDA- Remote Display Access). Jeśli spotka nas nieszczęśliwy zbieg okoliczności i maszyna zawiedzie lub operator będzie miał problem z jej konfiguracją, technik serwisu będzie w stanie precyzyjnie i na odległość zlokalizować przyczynę problemu i rozwiązać go zdalnie lub dotrzeć na miejsce przygotowanym i zaopatrzonym niezbędne do naprawy części – dodał.
Na zakończenie…
Efektem wykonania przeglądu Expert Check jest lista zawierająca czynności oraz części. To nic innego, jak merytoryczny opis inwestycji, jaką należy poczynić, aby zapewnić ciągłość pracy maszyny w kolejnym sezonie. Ci Klienci, którzy zdecydują się na wykonanie napraw i zastosują się do zaleceń dealera po przeglądzie zostaną nagrodzeni. Współpraca z dealerem skutkuje bowiem możliwością uzyskania bardziej atrakcyjnych ofert usług i zakupu części, zawierających korzystne rabaty. Opcją stosowaną przez coraz większą część dealerów, jest oferta ciągnika zastępczego, jeśli traktor Klienta był kontrolowana w ramach przeglądu Expert Check. Warto zatem sprawdzić, już dziś, czy nasz ciągnik jest gotowy do kolejnego sezonu.