– Chcemy budować w społeczeństwie świadomość tego, że każde drzewo jest ważne dla czystości powietrza i zasobów wodnych, bo to właśnie one umożliwiają magazynowanie wody w glebie, która następnie jest naturalnie filtrowana. Poprzez zakup butelki wody, można się włączyć do akcji i wspólnie z nami sadzić drzewa. Liczba uczestników rośnie ze względu na dwa czynniki. Po pierwsze, poświęcamy tej akcji coraz więcej uwagi i środków, starając się dotrzeć z nią do możliwie szerokiego grona. Po drugie, świadomość ekologiczna rośnie i coraz więcej ludzi chce się angażować w takie działania – podkreślała dyrektor marketingu i PR Żywiec Zdrój.
Jak zauważyła Pani Inga Songin, program „Po stronie natury” jest nie tylko społecznym wydarzeniem, podczas którego polscy obywatele mogą przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa środowiska. To również promowanie i dbałość o reputację marki Żywiec Zdrój.
– Ta misja opiera się na naszym dążeniu do tego, aby Polacy pili zdrowiej, dbając o naturę, bo to z niej przecież czerpiemy wodę. Jej zasoby nie są wieczne, dlatego trzeba podejmować takie działania, żeby przyszłe pokolenia również mogły z nich korzystać. Program „Po stronie natury” jest wpisany w działania i misję naszej marki już od dawna – mówiła Inga Songin.
Tak naprawdę każdy z nas, ma szansę i niepowtarzalną możliwość do wspólnego posadzenia drzewka. Możemy to wykonać nawet poprzez wpisanie na stronie kampanii kod z etykiety wody Żywiec Zdrój. Drzewo zostanie posadzone za pośrednictwem leśników w Beskidach. Możemy również takowe drzewko, zadedykowac bliskiej nam osobie. Warto podkreślić, że miesiące maj oraz czerwiec, to czas, w którym trwają specjalnie przygotowane wydarzenia i spotkania dotyczące ekologii, a milionowe drzewo, zostanie zasadzone podczas wielkiego finału już 11 czerwca w stolicy, w Warszawie.