Polsko-Rosyjskie Forum MSP Branży Rolno-Spożywczej oraz giełda kooperacyjna ANUGA Matchmaking 2011

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wraz z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Kancelarią Prezydenta RP i Agencją Rynku Rolnego zapraszają do udziału w Polsko-Rosyjskim Forum MSP Branży Rolno-Spożywczej, które odbędzie się w dniach 11-12 września 2011r. przy okazji Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD w Poznaniu. Przedsięwzięcie zostało zainspirowane i poparte przez Prezydentów Rzeczypospolitej Polskiej i Federacji Rosyjskiej.

Polsko-Rosyjskie Forum MSP Branży Rolno-Spożywczej oraz giełda kooperacyjna ANUGA Matchmaking 2011


Pierwszego dnia Forum, 11 września 2011 r., odbędzie się konferencja pt. „Warunki rozwoju MSP w sektorze przetwórstwa żywności – doświadczenia polskie i rosyjskie”. W toku konferencji polscy i rosyjscy eksperci zaprezentują m.in. kierunki i możliwości rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości w sektorze rolno-spożywczego w Polsce i Rosji, znaczenie jakości żywności dla rozwoju MSP oraz praktyczne aspekty prowadzenia wymiany handlowej produktami rolno-spożywczymi.

Drugiego dnia, 12 września 2011 r., polscy przedsiębiorcy będą mieli niepowtarzalną okazję odbycia wcześniej zaaranżowanych indywidualnych spotkań biznesowych z rosyjskimi przedstawicielami branży rolno-spożywczej.

Udział w Forum jest bezpłatny.

Więcej informacji, w tym program konferencji i formularz zgłoszeniowy, znajdują się na stronie PARP

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 1 września 2011 r.

Ośrodek sieci Enterprise Europe Network funkcjonujący przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza do udziału w międzynarodowej giełdzie kooperacyjnej ANUGA Matchmaking 2011 (10-11 października br., Kolonia, Niemcy) towarzyszącej największym na świecie targom szeroko rozumianego przemysłu spożywczego.

Pomiędzy 8 a 12 października 2011 r. wystawcy z całego świata zaprezentują swoje wyroby, usługi i osiągnięcia w trakcie 10 tematycznych imprez odbywających się w jednym miejscu, pod wspólnym szyldem - ANUGA 2011.

Giełda kooperacyjna ANUGA Matchmaking 2011 stanowi jedyną w swoim rodzaju platformę umożliwiającą małymi i średnimi przedsiębiorstwom, nowo powstającym i rozwiniętymi już firmom oraz instytutom badawczym pozyskanie innowacyjnych technologii, zapoczątkowanie współpracy transgranicznej, jak również znalezienie zagranicznych partnerów biznesowych. Sprawdzona formuła imprezy umożliwia jej uczestnikom wcześniejsze zaaranżowanie bezpośrednich spotkań biznesowych z wybranymi na podstawie profili (zawierających opis działalności i oczekiwanego rodzaju współpracy) partnerami.

Szczegółowe informacje



Tagi:
źródło: