Z dniem 1 września 2017 roku zostały zniesione Agencja Rynku Rolnego i Agencja Nieruchomości Rolnych. W miejsce instytucji został powołany Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Nowe kampanie dotyczące promocji mięsa wieprzowego, wołowego, cielęcego i drobiowego

W terminie do 16 kwietnia br. do ARR wpłynęły dwa programy dotyczące promocji mięsa wieprzowego, wołowego, cielęcego i drobiowego.

Nowe kampanie dotyczące promocji mięsa wieprzowego, wołowego, cielęcego i drobiowego

Programy dotyczące promocji mięsa wieprzowego, wołowego, cielęcego i drobionego skierowane są na rynki krajów trzecich: Rosja, Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz rynek wewnętrzny Unii Europejskiej: Polska, Republika Czeska, Litwa. Całkowity budżet 3-letnich kampanii wynosi ponad 7,9 mln euro.
 

Programy zostały złożone przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.



Tagi:
źródło: