Kategorie
Zobacz również tu
-
Zużycie gazu ziemnego
2025-01-21
Poznaj produkty
-
Beczka typ T 500
2014-01-10 -
Inwertery Solis
2020-04-30 -
Mulczery międzyrzędowe ORSI FLAIL D
2015-03-11 -
WYCINANIE LASEROWE
2016-05-05 -
Karmidło dla indyków
2011-05-18 -
Opryskiwacz NAPA
2011-07-05
Konferencja pt.: „Promocja Polski – strategia współpracy, współpraca strategii. Rola marki narodowej w budowaniu wizerunku Polski na świecie”
28 kwietnia 2011 roku w Pałacu Kultury i Nauki odbyła się konferencja pt „Promocja Polski-strategia współpracy, współpraca strategii. Rola marki narodowej w budowaniu wizerunku Polski w świecie”.
Celem konferencji była analiza „kotwic promocyjnych” Polski –
kluczowych wydarzeń, inicjatyw i okoliczności, które stwarzają szansę
dla prezentacji światowej opinii publicznej przewag konkurencyjnych i
atutów promocyjnych Polski, istotnych dla tworzenia pozytywnego,
spójnego wizerunku Polski w świecie.
Pierwsza część Konferencji została poświęcona minionym wydarzeniom,
takim jak: EXPO 2010 w Szanghaju, Rok Chopinowski, Internationale Grune
Woche Berlin 2011, ITB Berlin 2011. Poruszone zostały także kwestie
przewodnictwa Polski w Radzie Unii Europejskiej, w szczególności
strategii promocji kultury i promocji gospodarczej Polski. Druga część
konferencji dotyczyła m.in. oferty instytucji państwowych w budowie
wizerunku i promocji Polski, podziału branżowego i administracyjnego
kraju w odniesieniu do regionów kulturowych, turystycznych i
biznesowych, a także wykorzystania potencjału miast i regionów w
promocji marki „Polska”.
Wśród zaproszonych do wystąpień i debaty byli m. in.: Prezes Agencji
Nieruchomości Rolnych Tomasz Nawrocki, Wiceprezes Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości Aneta Wilmańska, Dyrektor Biura Ministra w
Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi Anita Szczykutowicz, Prezes
Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytkę. W konferencji
uczestniczył Prezes Agencji Rynku Rolnego Władysław Łukasik.
Podczas konferencji zorganizowane zostało stoisko konsultacyjne ARR,
gdzie dostępne będą nieodpłatne wydawnictwa informacyjne Agencji.
Na stronie www.terazpolska.pl, w godzinach 10:00-14:00 dostępna była transmisja internetowa „na żywo” z konferencji.
Źródło: http://www.arr.gov.pl/