Z dniem 1 września 2017 roku zostały zniesione Agencja Rynku Rolnego i Agencja Nieruchomości Rolnych. W miejsce instytucji został powołany Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Informacja dot. akceptacji programów promocyjnych i informacyjnych

W dniu 9 grudnia 2010 roku Komisja Europejska zaakceptowała program promocyjno-informacyjny "TRADYCJA, JAKOŚĆ I EUROPEJSKI SMAK" dotyczący wieprzowiny, wołowiny oraz przetworów spożywczych opartych na tych składnikach.


Program złożony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), stanowi kontynuację zakończonego programu „Stół pełen smaków”.


Obecna kampania obejmuje trzy rynki docelowe: Korei Płd., USA oraz Wietnamu.


Łączny budżet dwuletnich działań promocyjnych wynosi 3 476 488,27 Euro.

 

Źródło:http://www.arr.gov.pl/



Tagi: