Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-12-23
-
Globalne zbiory zbóż
2024-12-23 -
Ceny zbóż na giełdach towarowych (8.12.2024)
2024-12-23 -
Unijna produkcja trzody chlewnej
2024-12-23
Poznaj produkty
-
Agregat talerzowy PIORUN
2014-03-31 -
Reflektor przedni H4 ze zlączem AMP
2011-12-14 -
MASZYNA DO OBIERANIA CEBULI
2017-06-26
Żmudna budowa polskiej marki
W czwartek, 28 kwietnia br. odbyła się w Warszawie konferencja „Promocja Polski – strategia współpracy, współpraca strategii”.
Otwierając
konferencję Michał Kleiber, Prezes Polskiej Akademii Nauk zwrócił uwagę,
że opinie na temat Polski w świecie są bardzo zróżnicowane, a czasem
wręcz skrajne. I aby nasz wizerunek był pozytywny najpierw sami Polacy
muszą uwierzyć, że Polska jest krajem sukcesu. Za sukces w zakresie
promocji Polski uznano m.in. EXPO 2010 w Szanghaju, projekty realizowane
w ramach Roku Chopinowskiego, tegoroczne 25 Targi Gruene Woche w
Berlinie. Wielkie nadzieje dla budowy pozytywnego wizerunku Polski,
szczególnie w Europie, uczestnicy konferencji wiążą z polską prezydencją
w UE oraz EURO 2012, które mają pełnić rolę kotwic promocyjnych Polski
na najbliższy okres.
Podczas swojej prezentacji Tomasz Nawrocki,
Prezes ANR wielokrotnie podkreślał, że tylko dzięki intensywnym i
konsekwentnym działaniom informacyjnym i promocyjnym w kraju i za
granicą Agencja Nieruchomości Rolnych jest w stanie realizować
postawione przed nią cele sprzedażowe. Zwrócił uwagę, że Polska będzie
miała większe szanse na zaistnienie na rynkach zagranicznych, jeśli
działania promocyjne będą miały charakter wspólny w postaci np.
ekspozycji narodowych chociażby podczas targów. Dodał również, że ze
względu na funkcjonującą w Polsce w zakresie promocji „strategię
rozproszenia”, niezwykle ważna jest praktyczna współpraca
instytucjonalna. Duże zainteresowanie uczestników wzbudziła aktualna
oferta Agencji dotycząca terenów inwestycyjnych i obiektów zabytkowych,
która była dostępna podczas konferencji na specjalnym stoisku ANR.
Podsumowując
spotkanie Krzysztof Przybył, Prezes Fundacji Polskiego Godła
Promocyjnego stwierdził m.in. że budowa silnej polskiej marki to zadanie
na przyszłość, które wymaga spójności działań wszystkich instytucji
zaangażowanych w ten proces.
Biuro Rzecznika Prasowego
Źródło: http://www.anr.gov.pl/