ARiMR w finale konkursu CAP Communication Awards 2014

ARiMR ma szansę na zwycięstwo w konkursie CAP COMMUNICATIO AWARDS 2014, w którym nagradza się najlepsze kampanie promujące Wspólną Politykę Rolną Unii Europejskiej.

ARiMR w finale konkursu CAP Communication Awards 2014

CAP Communication Awards 2014

Jury konkursu zdecydowało, że zgłoszone przez Agencję plakaty promujące Wspólną Politykę Rolną autorstwa wybitnych polskich grafików:  Andrzeja Pągowskiego i Wojciecha Stefańca, zostały zakwalifikowane do tzw. szerokiego finału konkursu. W sumie do tego etapu dotarło 10 projektów. W dniu 16 grudnia br. spośród nich zostanie wyłoniona 3 pretendentów do zwycięstwa w finale konkursu, który odbędzie się  29 stycznia 2015 roku w Brukseli z udziałem Phila Hogana, nowego komisarza ds. rolnictwa i rozwoju wsi. rolnictwem  oraz dziennikarzy prasy, radia i telewizji z 27 państw, którzy na co dzień zajmują się pisaniem o Wspólnej Polityce Rolnej i promocja tej polityki. 

Kampania ARiMR ubiega się o nagrodę w kategorii  INNOWACYJNA  KOMUNIKACJA.  W tej samej w której w 2012 roku, w historycznym pierwszym konkursie CAP COMMUNICATION AWARDS 2012, zorganizowanym z okazji 50 rocznicy WSPÓLNEJ POLITYKI ROLNEJ, projekt promocyjny ARiMR zwyciężył bezapelacyjnie. ARiMR wystawił wtedy w szranki konkursu swoja kampanię tzw. Idea placement (lokowanie tematyki) w V transzy kultowego już serialu TVP "Ranczo", której premierowa emisja odbyła się  wiosną 2011 roku. Zdobycie przez instytucje z Polski I miejsca w kategorii INNOWACYJNA KOMUNIKACJA zostało uznane, za dużą niespodziankę ponieważ Polska, która wtedy przecież dopiero co dołączyła do Wspólnoty, pozostawiła w pokonanym polu projekty Unii Europejskiej i instytucji z najbogatszych państw UE, które korzystały z najlepszych i najdroższych agencji reklamowych i Public Relations w Europie.

Teraz ponownie Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa  ma szansę na walkę o zwycięstwo w trzeciej już edycji CAP COMMUNICATIO AWARDS, co już jest ogromnym wyróżnieniem i wskazaniem, że autorskie pomysły promocyjne przygotowywane przez pracowników Departamentu Komunikacji Społecznej ARiMR niezmiennie należą do najbardziej innowacyjnych w Unii Europejskiej.


 


Tagi:
źródło: