Praca » Inspektor weterynarii

Powiatowy lekarz weterynarii w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Koszalinie


Nr referencyjny: 360461

Ważna przez:

Lokalizacja: Koszalin, zachodniopomorskie

Stanowisko: Powiatowy lekarz weterynarii w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Koszalinie

Oferent: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie


Opis stanowiska

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:



  • kierowanie pracą Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie,

  • sprawowanie merytorycznego nadzoru w zakresie ochrony zdrowia zwierząt, ochrony zwierząt, higieny środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, higieny środków żywienia zwierząt i utylizacji, materiału biologicznego w celu realizacji zadań wynikających z aktualnych przepisów prawa,

  • wszczęcie postępowania administracyjnego i wydawanie decyzji zgodnie z właściwością Inspekcji Weterynaryjnej,

  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów finansowych,

  • sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem spraw kadrowych i socjalnych.


Warunki pracy


 



  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


 


 


  •  
      - obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych oraz przy prowadzeniu samochodu służbowego,


 


  •  
      - praca w siedzibie i poza siedzibą inspektoratu,


 


  •  
      - możliwość zarażenia się chorobami odzwierzęcymi,


 


  •  
      - praca w zespole, wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją.


 


  •  
      - stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz,


 


  •  
      - obciążenie psychiczne podczas kontaktu z kontrolowanym.


 



  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


 


 


  •  
      - narzędzia i materiały pracy: komputer z drukarką, urządzenia pomiarowe i specjalistyczne,


 


  •  
      - samochód służbowy,


 


  •  
      - siedziba inspektoratu mieści się w budynku, biura znajdują się na parterze, archiwum - na piętrze, brak windy i odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,


 

Wymagania:

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


n i e z b ę d n e



  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z weterynarią

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii

    • tytuł specjalisty z epizootiologii i administracji weterynaryjnej lub higieny zwierząt rzeźnych żywności pochodzenia zwierzęcego,

    • znajomość przepisów weterynaryjnych, postępowania administracyjnego, prawa pracy, finansów publicznych,

    • umiejętność kierowania zespołem i podejmowania decyzji,

    • prawo jazdy kat. B,

    • pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, oznaczonych klauzulą „poufne”.



wymagania dodatkowe



  • Dyspozycyjność, staranność, rzetelność, obowiązkowość.

  • Odporność na stres, kultura pracy i kultura osobista.

Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

źródło: praca.pl

data publikacji: 2013-12-05