Praca » Inne

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Nr referencyjny: 1184241

Ważna przez:

Lokalizacja: Pszczyna, dolnoslaskie

Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Oferent: SGS Polska Sp. z o.o.


Wymagania:

Zadania:



  • Obsługa klienta podczas realizacji zleceń badań laboratoryjnych, usług środowiskowych i BHP



  • Wsparcie merytoryczne klienta w zakresie ochrony środowiska



  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientem



  • Wykonywanie sprawozdań z badań i fakturowanie



  • Aktywny udział w planach rozwoju działu



  • Współpraca z pozostałymi działami laboratorium oraz innymi laboratoriami w ramach grupy SGS



Wymagania:



  • Wykształcenie wyższe – kierunek: ochrona środowiska, chemia, biologia lub pokrewne



  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego



  • Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego



  • Sumienność, dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole



  • Dobra znajomość pakietu MS Office



Oferujemy:



  • Pracę w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym



  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia



  • Przyjazną atmosferę pracy



  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych


Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy SGS Polska Sp. z o.o.

źródło: praca.pl

data publikacji: 2016-07-11