Praca » Inne

Auditor Branży Spożywczej


Nr referencyjny: 1241407

Ważna przez:

Lokalizacja: , dolnoslaskie

Stanowisko: Auditor Branży Spożywczej

Oferent: SGS Polska Sp. z o.o.


Wymagania:

Miejsce pracy: cała Polska


 


 

Zadania:

 


Planowanie procesu audytowego (przygotowanie planu, komunikacja z Klientem, przegląd dokumentacji, zapoznanie się z wymaganiami prawnymi dot. przedmiotu audytu); prowadzanie audytu i opracowywanie dokumentacji poaudytowej.


 


Wymagania:



  • Wykształcenie wyższe z zakresu technologii żywności lub pokrewne



  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym lub jako Audytor w branży spożywczej – warunek konieczny



  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny



  • Znajomość standardów ISO 9001, HACCP, ISO22000, IFS, BRC, MSC



  • Samodzielność działania i umiejętność organizacji pracy



  • Dyspozycyjność (gotowość do częstych wyjazdów służbowych)



  • Czynne prawo jazdy kat. B



Oferujemy:



  • Współpracę z międzynarodową firmą będącą liderem na rynku światowym



  • Atrakcyjne wynagrodzenie



  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego



  • Przyjazną atmosferę pracy


Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy SGS Polska Sp. z o.o.

źródło: praca.pl

data publikacji: 2016-08-10