Praca » Inne

Auditor Branży Spożywczej


Nr referencyjny: 1145144

Ważna przez:

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie, dolnoslaskie

Stanowisko: Auditor Branży Spożywczej

Oferent: SGS Polska Sp. z o.o.


Wymagania:

Zadania:

 


Planowanie procesu audytowego w szczególności: przygotowanie planu, komunikacja z Klientem, przegląd dokumentacji, zapoznanie się z wymaganiami prawnymi dot. przedmiotu audytu; prowadzanie audytu i opracowywanie dokumentacji poaudytowej.


 


Wymagania:



  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (technologia żywności i żywienie człowieka, bezpieczeństwo żywności, żywienie człowieka i ocena żywności i pokrewne)



  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym lub jako Audytor w branży spożywczej



  • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw i identyfikowalnością



  • Znajomość standardów zarządzania jakością



  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie



  • Samodzielność działania i umiejętność organizacji pracy



  • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych



  • Czynne prawo jazdy kat. B



Mile widziana:



  • Znajomość sektora przetwórstwa rybnego



Oferujemy:



  • Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku światowym



  • Atrakcyjne wynagrodzenie



  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego



  • Przyjazną atmosferę pracy


Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy SGS Polska Sp. z o.o.

źródło: praca.pl

data publikacji: 2016-06-13