Praca » Inne

Auditor Branży Rolnej


Nr referencyjny: 1241541

Ważna przez:

Lokalizacja: , opolskie

Stanowisko: Auditor Branży Rolnej

Oferent: SGS Polska Sp. z o.o.


Wymagania:

Miejsce pracy: cała Polska


 


Zadania:

 


Planowanie procesu audytowego (przygotowanie planu, komunikacja z Klientem, przegląd dokumentacji, zapoznanie się z wymaganiami prawnymi dot. przedmiotu audytu); prowadzanie audytu i opracowywanie dokumentacji poaudytowej.


 


Wymagania:



  • Wykształcenie wyższe rolnicze lub pokrewne



  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w produkcji rolnej lub jako Audytor w branży rolnej – warunek konieczny



  • Mile widziana znajomość wymagań standardów certyfikacji rolnej



  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie



  • Samodzielność działania i umiejętność organizacji pracy



  • Dyspozycyjność (gotowość do częstych wyjazdów służbowych)



  • Czynne prawo jazdy kat. B



Oferujemy:



  • Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym



  • Atrakcyjne wynagrodzenie i nowoczesne narzędzia pracy



  • Bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną



  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego



  • Przyjazną atmosferę pracy


Forma kontaktu:

Zobacz pełną treść oferty pracy

Zobacz inne oferty pracy SGS Polska Sp. z o.o.

źródło: praca.pl

data publikacji: 2016-08-10