Od 1 kwietnia Bank działa pod nową, globalną marką – BNP Paribas należącą do wiodącej, międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas, obecnej w 73 krajach i zatrudniającej blisko 200 tys. pracowników, z czego około 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska dysponuje bogatą ofertą dopasowaną do potrzeb klientów indywidualnych, w tym klientów Premium i Private Banking. Jest liderem w sektorze rolno-spożywczym, jednym z najważniejszych partnerów dla klientów z segmentu MŚP, dużych przedsiębiorstw i najważniejszych krajowych oraz międzynarodowych korporacji.
Zmiana marki nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek działań, wszystkie umowy pozostały w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniły się również numery rachunków bankowych, aktywne pozostają wszystkie karty i numery PIN. Nie zmieniły się również: adres siedziby, numer NIP i KRS Banku. Obsługa klientów prowadzona jest teraz w ponad 550 placówkach z logo BNP Paribas. Gotówkę bezpłatnie można wypłacać i wpłacać, korzystając z prawie 650 bankomatów i ponad 320 wpłatomatów.
Na stronie internetowej Banku - www.bnpparibas.pl - znajdują się najważniejsze praktyczne informacje na temat zmian związanych z rebrandingiem.
31 października 2018 r. nastąpiło przejęcie przez Bank BGŻ BNP Paribas działalności podstawowej Raiffeisen Bank Polska S.A.
Na IV kwartał 2019 r. zaplanowana jest fuzja operacyjna.